הפרעות חוזרות בפלטפורמה של סלאק; "הצוות שלנו מטפל, מתנצלים על השיבושים"
פלטפורמת התקשורת הפנים ארגונית גולשים דיווחו בשעות האחרונות כי יש להם בעיות בשימוש בפלטפורמת התקשורת הפנים ארגונית וכי לא הצליחו לקבל או לשלוח הודעות
בעקבות הודעות גולשים על הפרעות – פלטפורמת התקשורת הפנים ארגונית סלאק (Slack) אישרה כי זיהתה בעיות תקשורת בשירות: "הלקוחות עשויים לחוות בעיות בהתקשרות לסלאק ובהעלאת ערוצים. הצוות שלנו מטפל בכך ואנו נעדכן אתכם. התנצלותנו על השיבושים", עדכנה החברה בציוץ טוויטר.
- סיילספורס לוקחת הימור ענק עם סלאק כדי להפוך לענקית האינטרנט הבאה
- עכשיו זה רשמי: סיילספורס רוכשת את סלאק תמורת 27.7 מיליארד דולר
- סלאק לאיחוד האירופי: מיקרוסופט פוגעת בתחרות
גולשים דיווחו בשעות האחרונות כי סלאק הפסיקה לעבוד באופן חלק, נתקעה לפרקים – וכי לא הצליחו לקבל או לשלוח הודעות בשירות. לפי הדיווחים, חלק מההודעות שנשלחו נצבעו באפור בתוך חדר הצ'אט – סימן לכך שלא הגיעו ליעדם, למרות שאישור השליחה נמסר.
בהודעתה לא ציינה סלאק האם היא יודעת מה הוא הגורם להפרעות, וכך גם לא סיפקה אינדיקציה לכמה זמן תימשך הבעיה ומתי תחזור הרשת לפעילות מלאה.
לצד זום ומיקרוסופט טימס, סלאק הפכה לחלק בלתי נפרד מחוויית העבודה מהבית במהלך השנה האחרונה, כמעין מרכז עבודה וירטואלי שמאפשר לצוותים לשמור על קשר גם מחוץ למשרדים. לפיכך, לנפילת תקשורת והפסקת הפעילות, גם באופן זמני, יש כיום השלכות מיידיות ורחבות היקף בעולם העסקי.