"השלב הבא של צפייה בספורט - כל אוהד הוא המפיק והבמאי של המשחק"
כך לדברי סנדרה לופז, סגנית נשיא לפיתוח עסקי באינטל ספורט בכנס אינטל איגנייט שנערך בקליפורניה; לדבריה, "האוהדים כבר לא מסתפקים בצפייה פאסיבית. הצופים היום ניידים בהרבה והם רוצים לצרוך את התוכן שלהם מכל מקום ומחפשים אינטרקטיביות, וליצור תוכן"
- אינטל הכריזה על מעבדי טייגר לייק החדשים, האם זה יספיק לה כדי לצלוח את התחרות?
- מנכ״ל מפעלי הייצור של אינטל ישראל מונה לסגן מנהל ייצור השבבים בחברה העולמית
- אינטל חושפת את SuperFin: הטכנולוגיה החדשה שאמורה להושיע את החברה
לדברי לופז, שדיברה באירוע מסנטה קלארה בקליפורניה, הצופים היום ניידים הרבה יותר מבעבר והם רוצים לצרוך את התוכן שלהם מכל מקום ובכל מקום בו הם נמצאים. גם האוהדים עצמם התבגרו וכיום הם משקיעים שעות ארוכות יותר במשחקי ספורט דיגיטליים ובמשחקי וידאו שרק מעודדים אצלם את הצורך באינטראקטיוויות.
בנוסף, לדבריה, האוהדים הם כבר לא רק צרכנים של תכני ספורט אלא הם גם יצרנים של תוכן מעולמות הספורט שאותו הם משפתים ומפיצים בפלטפורמות חברתיות כמו טיקטוק או סנאפצ'אט.
"כאוהדים מושבעים לכל אחד מאיתנו יש את ההעדפות הייחודיות שלו - ענף הספורט המועדף, הקבוצה שאותה אוהדים, הספורטאי החביב ביותר, וכמובן המשחק הייחודי המועדף. האוהדים היום רוצים ליצור, לשתף ולהשתתף בתכני הספורט ואינטל ספורט באה לענות בדיוק על הצרכים האלה. אנחנו מייצרים את פורמט המדיה המתקדם שנקרא True View, שבאמצעותו כל אחד יכול לבחור את זווית השידור הנבחרת בעיניו, לפרק את מהלכי המשחק, ולמעשה להיות הבמאי והמפיק של שידור משחק ייחודי", אמרה לופז.
לדבריה, השידור הייחודי הזה מתאפשר באמצעות רשת של עשרות מצלמות באיכות גבוהה שמקיפות את זירת ההתרחשות הספורטיבית וממוקמות בנקודות תצפית אסטרטגיות בזירה. הטכנולוגיה הזאת מאפשרת לקלוט מידע ויזואלי במרחב ולהציג אותו מזוויות בתלת ממד. כך יכול כל צופה לבחור את הזווית הצילום המועדפת עליו בתוך החלל התלת ממדי שנוצר, כולל, למשל, זווית הראייה של השחקן על המגרש, או שימוש במצלמת רחף וירטואלית שיכולה להעביר תצוגת וידאו ממקומות שמצלמה אמיתית לא יכולה להיכנס אליהם, כמו ריצה לצד השחקן או ביחד עם הכדור.
"כל משחק כזה מחולל 300 טרה-בייטים של מידע דיגיטלי גולמי ושדורש עיבוד מחשב ווכדי להציג שידור הכי קרוב לשידור בזמן אמת - נדרשת מעורבות של חברה מוטת דאטה - וזה בדיוק התפקיד של אינטל. החברה משתפת פעולה עם ליגות מובילות ועם קבוצות מובילות כדי לממש את המשימה ולספק חוויית מדיה מושלמת שתעורר התלהבות ותשוקה בכל תעשיית הספורט.
"טכנולוגיית וידאו וולומטרי מאפשרת לאינטל להעניק לשותפים שלנו התנסויות חדשות שבאמצעותם הם יוכלו לגרום לאוהדים להיות מעורבים יותר, אינטראקטיוויים, עם חוויה אישית וזווית ראייה ללא-גבולות למשחק עצמו".