ג'ו ביידן לא פוסח על הגיימרים: משיק קמפיין בתוך המשחק Animal Crossing
מאז תחילת התפרצות נגיף הקורונה בארה"ב בתחילת השנה, קמפיינים כמו של ביידן נאלצו לחשוב מחדש כיצד הם מגייסים את המצביעים. כעת בחרו צוותי הקמפיין שלו לגייס את המשאבים אל תוך עולם הגיימינג שחווה צמיחה אדירה במהלך משבר הקורונה
החל מה-1 בספטמבר שחקני Animal Crossing: New Horizons בקונסולת הנינטנדו Switch יוכלו לחפות את בתיהם באי עם שלטים רשמיים של ג'ו ביידן כחלק מהיוזמה הרחבה יותר של הקמפיין לארגן מצביעים ברשת בסתיו הקרוב.
- בבידוד? אלו חמשת משחקי הרשת וה-CO-OP שאיתם אף פעם לא תרגישו לבד
- הגיימינג בעידן הקורונה בצמיחה חסרת תקדים
- ההיסטריה לנינטנדו סוויץ'
מאז תחילת התפרצות נגיף הקורונה בארה"ב בתחילת השנה, קמפיינים כמו זה של ביידן נאלצו לחשוב מחדש לחלוטין כיצד הם מגייסים את המצביעים. ובמקום קיום של עצרת תמיכה בכל מדינה, הצוות של ביידן בחר באירועים וגיוס תרומות בשידור חי לצד הפקות וראיונות רחוקים חברתית.
כעת צוותי הקמפיין שחררו לרשת ארבעה עיצובים של שלטי בחירות להורדה עבור שחקני המשחק המצליח Animal Crossing: New Horizons, הכוללים את הלוגו הרשמי של ביידן, הלוגו של Team Joe, תמונה של משקפי שמש טייסים מוצלים באדום, לבן, כחול ועוד. שחקנים יוכלו לגשת לעיצובים במשחק על ידי סריקת קודי ה- QR באפליקציית Nintendo Switch Online.
Animal Crossing: New Horizons הוא חלק מסדרת משחקי סימולציה בהם השחקן מגיע לעיירה, צובר כסף ומשדרג את סביבת הבית שהוא בנה. הדגש במשחק הוא על הקהילה וניתן לדבר עם התושבים בעיירה ולבלות עם חברים ברשת. המשחק מסונכרן עם הזמן בחיים האמיתיים - יום במשחק שווה ליום בחיים האמיתיים.
המשחק שיצא לחנויות בחודש מרץ, תחילתו של משבר הקורונה בארה"ב, הפך פלופולרי ביותר בקרב שחקנים שנאלצו לעבור לעבוד מהבית. בראיון שביצענו עם אחראי תחום הגיימינג בטוויטר, רישי צ'אדה, הוא העיד עד כמה השיח ברשת החברתית רק הולך וגדל סביב המשחק המצליח של נינטנדו.
בצוות הקמפיין של ביידן מקווים לחשיפה גדולה בקרב השחקנים במטרה להגדיל את בסיס הבוחרים שלהם. "Animal Crossing היא פלטפורמה דינמית, מגוונת ועוצמתית המפגישה קהילות מרחבי העולם. זוהי הזדמנות חדשה ומלהיבה לקמפיין שלנו לחבר בין תומכי ביידן בזמן שהם בונים ומקשטים את האיים שלהם", אמר כריסטיאן טום, מנהל השותפויות הדיגיטליות של קמפיין ביידן, "אנחנו נכנסים לתקופה האחרונה של הקמפיין לקראת נובמבר וחבירה למשחק הפופולרי היא אחת הדרכים היצירתיות וחדשניות שבחרנו לממש כדי לפגוש את המצביעים איפה שהם נמצאים ולקרב את תומכינו".
"זו רק ההתחלה של הדרך בה אנו מתכננים לגייס גיימרים להצביע לקראת הבחירות נובמבר", סיכם טום.