$
חדשות טכנולוגיה

עשרות עובדי גסטי נשארים בחל"ת

החברה שעוסקת בתחום התיירות נאלצה להוציא עשרות עובדיה לחל"ת בחודש מרץ, כעת היא מודיעה שאינה יכולה להחזיר את מרבית העובדים למשרד. על פי הערכה כ-50 מעובדי החברה יישארו בחל"ת

מאיר אורבך 14:4231.05.20

חברת גסטי (Guesty) החליטה להמשיך את החל"ת של עובדיה. לאחר שהחברה שעוסקת בתחום התוכנה לתיירות נאלצה להוציא עשרות עובדיה לחל"ת בחודש מרץ, היא הודיעה להם לאחרונה שלצערה היא אינה יכולה להחזיר את מרביתם לעבודה ומשאירה אותם בחל"ת לחודשיים נוספים. כמו כן הורדות השכר של ההנהלה נמשכו. על פי הערכה כ-50 מעובדי החברה יישארו עדיין בחל"ת.

גסטי הוקמה ב-2013 על ידי אחים תאומים קובי ועמיעד סוטו. החברה, בוגרת האקסלרטור Y Combinator פיתחה פלטפורמה לחברות ניהול של דירות המיועדות לשכירות בפלטפורמות כ-Booking.com ,AirBnB ושירותים דומים, דרכה ניתן לשלוט בכל מרכיבי ההשכרה. הפלטפורמה מאפשרת מגוון שירותים כגון כניהול הזמנות בכל הפלטפורמות דרך ממשק אחד, ניהול ההודעות מהאורחים, אוטומציה מתקדמת לניהול תהליכים בין הפלטפורמות, תשלומים, הפקת מידע פיננסי לבעלי הדירות, אפליקציה לצוותי תחזוקה ועוד.
עמיעד סוטו, מנכ"ל גסטי עמיעד סוטו, מנכ"ל גסטי צילום: Guesty

 

גסטי מסרה בתגובה: "באמצע חודש מרץ נקטנו במספר צעדים אחראים על מנת למזער את השלכות משבר הקורונה על החברה. מלכתחילה היה ברור כי ענף התיירות ניצב בחזית המשבר, ולכן כחברה המספקת טכנולוגיה לענף זה, אנו מושפעים מכך. היינו מלאי תקווה שעד חודש מאי המשבר ידעך ויאפשר לנו להמשיך עם תחזית וודאית וחיובית לחציון השני של 2020. למרות שאנו רואים סימנים ראשונים לאופטימיות, עדיין אנו ברמה גבוהה של חוסר וודאות שמחייבת אותנו להיוותר שמרנים בהוצאות.

 

כתוצאה מכך, נאלצנו להאריך ב-60 ימים נוספים את תקופת החל"ת עבור מרבית העובדים שיצאו לחופשה ללא תשלום בחודש מרץ, להמשיך בקיצוץ השכר להנהלה ולחסוך במקומות נוספים שאינם כרוכים בכוח אדם. למרות ש-Guesty הינה חברה ממומנת היטב הנתמכת על ידי משקיעים מהקרנות המובילות, אנו מאמינים שהדבר הנכון עבור החברה ועובדיה הוא לשמור את המשאבים אשר יבטיחו כי נצא מהמשבר חזקים וערוכים למצב החדש. אנו ב-Guesty נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ונבצע הערכת מצב מחודשת אשר תתאים לתהליך החזרה לשגרה של המשק.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x