תעשיית הגיימינג העולמית משיקה קמפיין למלחמה בקורונה
ענקיות הגיימינג הבילאומיות הודיעו על השקת קמפיין שיעודד שחקנים ושחקניות לשמור על כללי הבטיחות ויספק להם אינפורמציה וחיבור חברתי, בין הענקיות: Activision Blizzard, הרשת החברתית לגיימינג Twitch, אמזון ויוטיוב
- הגיימינג בעידן הקורונה בצמיחה חסרת תקדים
- מחפשים להעביר את הזמן? אלה 5 המשחקים שלקח לנו הכי הרבה זמן לסיים
- בבידוד? אלו חמשת משחקי הרשת וה-CO-OP שאיתם אף פעם לא תרגישו לבד
הקמפיין יכלול הטמעה של מסרי ארגון הבריאות העולמי (WHO) שנועדו להאט את התפשטות המחלה: שמירה על מרחק, שטיפת ידיים וקודים התנהגותיים והיגייניים נוספים.
כל זה באמצעות אירועים מיוחדים, פעילויות, פרסים וכדומה שיופצו במרחב הווירטואלי ויפיצו את המסר: ״היכן שלא תהיה ואיזה משחק שלא תשחק, אתה יכול לעשות לעשות את ההבדל״.
רוברט אנטקול, מנכ״ל פלייטיקה, מסר: ״אנחנו בפלייטיקה מאמינים שמשחק הוא חלק אינטגרלי מהחיים גם בזמנים קשים. אנחנו גאים לקדם את המסרים של ארגון הבריאות העולמי ולהצטרף לקואליציה של הגורמים המובילים בתעשיית המשחקים על מנת לתמוך בקמפיין PlayApartTogether#. כחלק מהתגובה החשובה למגפת הקורונה, פלייטיקה מחוייבת לגמרי לסיע לאנשים ברחבי העולם לשמור של בטיחותם ולחוש מחוברים״.