Wibbitz משנה אסטרטגיה - תתמקד בארגונים במקום במדיה
החברה הישראלית שמפתחת כלים אוטומטיים ליצירת סרטונים פעלה עד כה בעיקר בשוק המדיה העולמי. החברה משיקה סדרה של כלים חדשים כדי לתמוך במהלך ותעבור מהלך של מיתוג מחדש בהתאם
חברת Wibbitz, המפתחת כלים אוטומטים ליצירת וידאו שפעלה עד כה בעיקר בשוק המדיה העולמי משנה את האסטרטגיה העיסקית של החברה. החברה השיקה היום (ד') כלים חדשים שמאפשרים לצוותים בארגונים ו-Enterprise להפיק סרטוני וידאו מקצועיים בעצמם ולהשתמש בוידאו כמנוף עסקי אסטרטגי לארגון.
- Wibbitz הישראלית פיטרה 10% מעובדיה; אחד המייסדים עוזב אף הוא
- מטכנולוגיה לניהול מהיר של מסדי נתונים ועד אפליקציה להזמנת מוניות
- חברת Wibbitz הישראלית מגייסת 20 מיליון דולר
ההשקה היא חלק ממיתוג מחדש של החברה שמטרתו לממצב אותה חזק יותר כחברת SaaS. החברה נוסדה בשנת 2011 ובעלת משרדים בניו יורק, תל אביב ופריז . מייסדי החברה הם זוהר דיין המנכ"ל ויותם כהן שפרש ממנה לפני כשנה.
מהחברה נמסר שההשקות מגיעות בעקבות צמיחה של חברת Wibbitz בשוק האוטומציה של יצירת סרטוני וידאו, אותו היא ייסדה. Wibbitz מציגה צמיחה של 60% בהכנסות, שנה על גבי שנה, בשנת 2020 ודורגה במקום השמיני ברשימת Deloitte לשנת 2019 של חברות הטכנולוגיה בעלות הצמיחה המהירה ביותר בצפון אמריקה.
עם 600 לקוחות היוצרים כ-40,000 סרטוני וידאו בחודש, Wibbitz הפכה לשחקנית חשובה בפלטפורמה ליצירת וידאו עבור צוותי שיווק ועריכה בארגוני Enterprise מובילים כמו: Bloomberg, S&P Global, Live Nation, Conde Nast, NBC Universal, Meredith. כחלק מההודעה היום מודיעה Wibbitz גם על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם Los Angeles Times, Verizon, Hubspot, ו-American Express.
לדברי זוהר דיין, מנכ"ל ומייסד שותף של החברה. "בזמן שצוותי שיווק וחברות מדיה הם עדיין הליבה של העסק שלנו, אנו רואים צמיחה קבועה וגיוון באופן שבו חברות Enterprise ממנפות את הטכנולוגיה שלנו ליצירת וידאו על מנת ליצור קשרים משמעותיים עם הקהלים שחשובים להם. ההשקות החדשות יתמכו בצמיחה הזו ויחזקו את העמדה שלנו כחברה המובילה ליצירת וידאו באופן אוטומטי לשוק הפרימיום וה-Enterprise".