נטפליקס איכזבה במספר המנויים החדשים בארה"ב, אך עקפה את תחזית ההכנסות והרווח
ענקית הסטרימינג רשמה ברבעון הרביעי הכנסות של 5.47 מיליארד דולר ורווח מתואם של 1.3 דולר למניה. מספר המנויים החדשים בארה"ב עמד על 550 אלף - פחות מהצפי. תחזית חלשה לרווח הצפוי ברבעון הראשון
נטפליקס מטפסת ב-0.1% במסחר המאוחר לאחר שפירסמה את הדוחות הכספיים לרבעון הרביעי של 2019. ענקית הסטרימינג עקפה את תחזית האנליסטים להכנסות ולרווח, אך החמיצה את התחזיות למספר המשתמשים החדשים בארה"ב.
- חדש בארה"ב: גלידת בן אנד ג'ריס ב"טעם נטפליקס מקורי"
- נטפליקס היזהרי: הוליווד מקימה שירות סטרימינג חדש והוא עצבני
ההכנסות בשלושת החודשים האחרונים של 2019 הסתכמו ב-5.47 מיליארד דולר והרווח המתואם עמד על 1.3 דולר למניה - זאת בזמן שאנליסטים בשוק צפו לחברה רווח מתואם של 52 סנט למניה והכנסות של 5.45 מיליארד דולר.
מספר המנויים בתשלום בארה"ב עלה ב-550 אלף, נמוך מציפיות האנליסטים לתוספת של 589 אלף משתמשים. מספר המנויים בתשלום בשוק הבינ"ל עלה ב-8.3 מיליון, מעל הצפי ל-7.17 מיליון משתמשים נוספים.
עבור הרבעון הראשון של 2020, צופה נטפליקס רווח של 1.66 דולר למניה והכנסות של 5.73 מיליארד דולר. אנליסטים בשוק העריכו שהחברה תרשום ברבעון הראשון רווח של 1.2 דולר למניה והכנסות של 5.76 מיליארד דולר.
נטפליקס כללה בדוחות טבלה של מגמות החיפוש בגוגל בעולם, והשוותה בין החיפושים של סדרת המקור שלה "המכשף" (The Witcher) עם "תוכנית הבוקר" (The Morning Show) של אפל ו"המנדלוריאן" (The Mandalorian) של דיסני. החברה אמרה שהחיפושים עבור "המכשף" היו גבוהים משמעותית מהחיפושים של התוכניות המתחרות, וציינה את העניין הגבוה בהפקות המקור שלה. עם זאת, "המנדלוריאן" עדיין אינו זמין עבור הקהל הבינ"ל כך שההשוואה לא מדויקת.
ברקע לדוחות נטפליקס - המתחרה דיסני הודיעה היום שתקדים בשבוע את השקת שירות הסטרימינג החדש שלה, דיסני+, בבריטניה ובחלקים מאירופה. דיסני השיקה את דיסני+ בצפון אמריקה בנובמבר, והגיעה ל-10 מיליון רשומים תוך 24 שעות.