ענקית הפרסום היפנית דנטסו משקיעה ב-imprint הישראלית
היקף ההשקעה טרם נחשף, ולפי הערכות עומד על מיליוני דולרים; אימפרינט מתמחה בפיתוח מנועי שיווק דיגיטליים, ומעסיקה כמאה עובדים. דנטסו היא אחת מחמש חברות הפרסום הגדולות בעולם, ששוויה מוערך ב-13 מיליארד דולר
ענקית התקשורת היפנית דנטסו (Dentsu) השקיעה בחברת השיווק הדיגיטלי הישראלית אימפרינט (Imprint). החברה הישראלית היושבת בתל אביב מתמחה במנועי שיווק ברשת. היא הוקמה לפני כשש שנים ומעסיקה כמאה עובדים. סכום הגיוס טרם נחשף, ולפי הערכות עומד על מיליוני דולרים.
- חברת הפינטק פאגאיה גייסה 100 מיליון דולר לקרן אשראי
- בתוך פחות משנתיים: גיוס שני לקרן גרוב של היזם דב מורן
- חברת הסייבר Polyrize גייסה 4 מיליון דולר
דנטסו היא אחת מחמש חברות הפרסום הגדולות בעולם עם 60 אלף עובדים ושווי שוק של 13 מיליארד דולר בבורסה של טוקיו. לפני כחודש ביקרה בישראל משלחת מטעמה, שאיתרה בארץ חברות להשקעה ושיתופי פעולה. זו אינה ההשקעה הראשונה של הענקית היפנית בישראל: בעבר השקיעה בחברת אודיוברסט ורכשה את סוכנות הפרסום אבגדה.
טאקאמורי מאסאקזו, מנהל פתרונות בכיר בדנטסו, מסר: "החברה רואה את השותפות האסטרטגית עם אימפרינט כהזדמנות עצומה. אנו שמחים על הגדלת המעורבות שלנו במגזר ההייטק הישראלי, כדי להשיג טכנולוגיות חדשניות ושירותים חדשים שיש לחברות ישראליות להציע". הוא הוסיף כי דנטסו תמשיך לחפש באופן פעיל הזדמנויות חדשות עבור השוק היפני, כמו גם שווקים אסייתיים נוספים. "אנו צופים כי שיתוף הפעולה עם אימפרינט יהווה בסיס לצמיחת העסקה הנוכחית, וכן להתפתחויות עסקיות עתידיות שונות", אמר.
לדברי מנכ"ל אימפרינט, מארק גולדבלט, לשותפות זו יש פוטנציאל עצום. "דנטסו היא מעצמה בפרסום דיגיטלי, והיא רואה הזדמנות לחשיפה לתעשייה הישראלית. שיתוף הפעולה שלנו, שמתנהל כבר כמעט שנתיים, כבר מניב תוצאות עבור שתי החברות", מסר.