פרסום ראשון
בתי החולים של אסותא עוברים למחשוב ענן בפרויקט של מיליוני דולרים
אסותא מרכזים רפואיים ישתמשו בפלטפורמה של סיילספורס כחלק משינוי דיגיטלי שמובילה הקבוצה. את הפרויקט תבצע חברת Deloitte ישראל בשמונה המרכזים הרפואיים הקיימים
אסותא מרכזים רפואיים הודיעה היום על מעבר למחשוב ענן על ידי אימוץ הפלטפורמה של סיילספורס. הפרויקט ינוהל ויבוצע בידי Deloitte ישראל. היקפו הכספי עומד על מיליוני דולרים והוא יכלול טרנספורמציה דיגיטלית מלאה של חוויית הלקוח.
- סיילספורס רכשה חברת ניתוח דאטה ב-15.7 מיליארד דולר
- סיילספורס משיקה קרן של 125 מיליון דולר שתשקיע בישראל
- תקלה חמורה במערכות סיילספורס השביתה יישומי ענן בארץ ובעולם
המטרה של הפרויקט הוא להעניק למטופל חווית שירות אחידה, רציפה, עקבית ומשופרת אשר מתאימה לצרכיו, כך על פי הודעת החברה. הפלטפורמה של Salesforce מנהלת את כל המגעים עם המטופל, זאת במקום ריבוי ממשקים וריבוי פלטפורמות שמנותקות האחת מן השנייה.
המעבר לשימוש בפלטפורמה האחידה מיועד לאפשר לכל גורם באסותא עמו יתקשר המטופל - בין אם מדובר במזכירה רפואית, בנציג קשרי לקוחות, באחות או ברופא – להיות מעודכן בתהליך אותו עובר המטופל.
רשת אסותא מבצעת כמאה אלף ניתוחים בשנה ובבעלותה שמונה מרכזים רפואיים. בסך הכל מטופלים כ-1.25 מיליון אנשים בשנה. "כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית אותה עוברת אסותא בשנים האחרונות החלטנו כצעד ראשון להעביר את כל מערך קשרי הלקוחות שלנו לניהול על גבי פלטפורמה של חברת Salesforce", כך לדברי דרור אדמון, סמנכ"ל מערכות מידע וטכנולוגיה באסותא.
גלית רוטשטיין, מנהלת משותפת ב-Deloitte Digital הוסיפה ש"טרנספורמציה דיגיטלית הינה מהלך מורכב המצריך הבנה עסקית של הענף בו פועל הארגון". עוד הוסיף אדמון שהפרויקט הוא רק ההתחלה של מהלך נרחב יותר. "הטמעת הפלטפורמה של Salesforce במערך קשרי הלקוחות של אסותא היא רק החלק הראשון מתוך שירותים רבים אשר עתידים לעבור לתוך הפלטפורמה, ביניהם איזור אישי לרופאים ומטפלים, ייעוץ אונליין ואיזור אישי למטופלים שיהווה One Stop Shop לכל צרכי הלקוחות של אסותא".