סנאפצ'ט מרחיבה את פלטפורמת הפרסום, כדי להתחרות בפייסבוק
החברה תאפשר למפתחים קטנים לשלב באפליקציות שלהם פרסומות אנכיות בגודל מסך מלא, כפי שמופיעות ברשת החברתית שלה. היא עצמה תמכור את הפרסומות בשם המפתח, ותגבה עמלה מהמפרסמים. עדיין לא ידוע איזה מידע ישמש למיקוד הפרסום
סנאפ, החברה האם של סנאפצ'ט, יוצרת רשת פרסום שתאפשר לאפליקציות אחרות להציג פרסומות מאפליקציית המסרים הזמניים, במאמץ להתחרות טוב יותר מול פייסבוק - כך הודיעה החברה בוועידת שותפים שערכה בסוף השבוע בלוס אנג'לס.
קראו עוד בכלכליסט:
- תחזית: הסטוריז באינסטגרם יכניסו השנה יותר מסנאפצ'ט כולה
- יו"ר סנאפ מצטרף כדירקטור לחברת אקו של יוני בלוך
- יוצאת מהבוץ: סנאפ היכתה את התחזיות, הגדילה הכנסותיה
פלטפורמת הפרסום, שתכונה Snap Audience Network, תאפשר למפתחים לשלב באפליקציות שלהם פרסומות אנכיות בגודל מסך מלא, כמו אלו שמופיעות כיום בסנאפ'צט. בתמורה למכירת הפרסומות בשם מפתח האפליקציה תגבה סנאפ עמלה מהתשלום שיעבירו המפרסמים, לדברי החברה, לקוחות היעד של רשת הפרסום הן חברות שמעוניינות להציג פרסומות וידאו, אבל אין להן צוות מכירות גדול.
סנאפצ'ט
מדובר באסטרטגיה דומה לזו שחברות כמו פייסבוק וגוגל מפעילות מזה שנים רבות ובהצלחה רבה. בסנאפ מקווים שמפרסמים ישתמשו בפלטפורמה כדי להגיע לקהל משתמשים גדול יותר מאשר קיים כיום בסנאפצ'ט - צעד מתבקש לאור הקיפאון היחסי בצמיחת מספר המשתמשים באפליקציה. הפלטפורמה תתחיל לפעול בסוף השנה, ובשלב זה מבקשת סנאפ ממפתחים להגיש בקשות הצטרפות.
לפי דיווח באתר recode, בכירי סנאפ אמרו באירוע ש-Snap Audience Network תספק למשתמשים פרטיות גדולה יותר מרשתות פרסום אחרות, אם כי החברה לא מסרה באיזה סוג מידע יעשה שימוש על מנת לטרגט משתמשים. כן לא ברור האם הפרסומות יוצגו רק למשתמשי סנאפצ'ט בעת שימוש באפליקציות אחרות, או גם לכאלו שלא רשומים לאפליקציה.
רשת הפרסום של פייסבוק זכתה להצלחה משמעותית בגלל מאגר המשתמשים העצום שלה, שמאפשר לה להציג להם פרסומות ממוקדות גם מחוץ לרשת החברתית. בסיס המשתמשים הקטן משמעותית של סנאפצ'ט יחייב את החברה להגיע גם למשתמשים שלא פעילים באפליקציה אם ברצונה להפוך את רשת הפרסום למוצר מבוקש מצד מפרסמים. בכירי החברה רמזו באירוע שביכולתם להגיע גם למשתמשים שלא רשומים לסנאפצ'ט, אך לא פירטו איך בדיוק יוכלו להציג להם פרסומות ממוקדות.