פרטנר: יציבות בהכנסות ועלייה במספר מנויי הטלוויזיה ב-2018
על פי הדו"ח, החברה רשמה הכנסות של 3.2 מיליארד שקל במהלך השנה שחלפה, ירידה קלה של 9 מיליון שקל לעומת 2017. מספר מנויי הטלוויזיה של החברה עלה ב-79 אלף והוא עומד כיום על כ- 140 אלף מנויים
- תוקנה התקלה בפרטנר: הגלישה הסלולרית בדור 4 פועלת כרגיל
- פרטנר חתמה על הסכם קיבוצי חדש עם העובדים לתקופה של 3 שנים
- אף חברת כרטיסי אשראי לא ניגשה למכרז להקמת מועדון צרכנות של פרטנר
למרות הירידה המינורית בהכנסות, הרווח התפעולי של החברה עלה ב-3% לעומת שנת 2017 והסתכם ב-1.9 מיליארד שקל אך הרווח התזרימי (ה-EBITDA) ירד בחדות ב-22% ל-722 מיליון שקל.
מספר מנויי הטלוויזיה עמד בסוף השנה על כ-140 אלף מנויים נכון, עלייה של 79 אלף מנויים (עלייה של 184% בהשוואה לסוף 2017).
בתוך כך, החברה רשמה רווח נקי של 56 מיליון שקל בשנת 2018. זאת בהשוואה ל-114 מיליון שקל בשנת 2017. בחברה ציינו כי הרווח כולל תקבולים של 108 מיליון שקל מפראנס טלקום שהתקבלו במחצית הראשונה של 2017.
לדברי איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "תוצאות 2018 מבטאות את חוסנה של חברת פרטנר בשוק התקשורת הישראלי. אנחנו ממשיכים להתמקד, בין היתר, בהשארת ערך ללקוח בין היתר באמצעות טכנולוגיות בלעדיות כמו VoLTE ו- WiFi Calling ובהשקעת משאבים משמעותיים לשמירה על שביעות רצון הלקוחות הקיימים שלנו, על מנת לשמור על שיעורי נטישה נמוכים במיוחד".
"פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הצומח בישראל עם בסיס מנויים של 140 אלף מנויים נכון להיום, כאשר רק בשנת 2018 נוספו 79 אלף מנויים. הממשק המתקדם של פרטנר TV מותאם בצורה הטובה ביותר להרגלי הצפייה החדשים וקבע סטנדרט חדש בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל".
"תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר, פרטנר פייבר, צומחת בקצב המהיר ביותר בשוק. בחודשים האחרונים הרחבנו את הפריסה בעשרות ערים, וכבר כיום אנחנו מגיעים עם הסיבים של פרטנר ליותר מ- 350 אלף משקי בית, שמהווים קרוב ל- 20% ממשקי הבית שמחוברים לאינטרנט בישראל. בנוסף, ולנוכח האתגרים הניצבים כיום בפני החברות הפועלות בענף התקשורת, הצלחנו בשיתוף עם ועד העובדים וההסתדרות, להגיע בתחילת החודש להסכם קיבוצי חדש שדואג לרווחת העובדים, וקושר ישירות בין הצלחתה של פרטנר לתגמול העובדים".