שירות הקורקינטים LEO הושק בישראל
החברה, שגייסה הון מטוני לוי ואייל ברקוביץ', השיקה את האפליקציה שלה והציבה קורקינטים בתחנת הרכבת סבידור בתל אביב. היא תציב 300 מהם בעיר ותוך שבועיים - עוד 1,000 ברחבי המדינה. מה מבדיל אותה מ-Bird ו-Lime?
שחקן חדש בשוק הקורקינטים הישראלי: LEO. היום (שלישי) הושק בתחנת הרכבת סבידור בתל אביב מיזם הקורקינטים, שמצטרף למתחרים עולמיים כ-Bird ו-Lime. ליאו הוקמה על ידי האחים כפיר ודרור בן שושן המחזיקים גם במותג הקורקינטים אינוקים. בין המשקיעים בה נמנים אייל ברקוביץ וטוני לוי.
- חברת השכרת הקורקנטים LEO מצטיידת באיתוראן
- משלוחים, הטענת קורקינטים או דוג ווקינג - כמה באמת מרוויחים באפליקציות
- איבדת או גרמת נזק לקורקינט משותף? הקנס מגיע ל-2,000 דולר
לפי LEO, בשלב הראשון יוצבו כ-300 קורקינטים שלה ברחבי תל אביב ותוך כשבועיים יוצבו כ-1000 כלים נוספים ברחבי הארץ. כפי שנחשף בכלכליסט, בכלים של LEO יותקנו מערכות איתור של איתוראן. מחיר ההשכרה הוא חמישה שקלים - תשלום ראשוני להפעלה בתחילת הרכיבה, ולאחר מכן חמישים אגורות לדקת שימוש, מחיר זהה לזה של המתחרות.
עם זאת, לדברי בן שושן, LEO מציעה למשתמשים קסדות. זה נושא בעייתי, וכבר היום נגנבו מספר קסדות מהקורקינטים שהוצבו. בנוסף, מאפשרת האפליקציה להכניס את הקורקינטים למצב המתנה של 15 דקות, במקרה בו והרוכב מעונין לעצור ואז להמשיך את הנסיעה, כך שהכלי לא יועבר לרוכב אחר. בצורה זו ניתן להיכנס לבתי קפה, משרדים ועסקים, בתי מגורים ושירותים כשהקורקינט ממתין לחזרת הרוכב. לדברי בן שושן, בעתיד צפויה LEO להתפתח גם לשוק האופניים השיתופיים.