בלעדי לכלכליסט
בכירים מאסוס בדרך לישראל: יבחנו שת"פ עם חברות מקומיות
בראש המשלחת של ענקית האופנה יעמוד מנהל הקריאייטיב ג'ון מוני; אנשיה ייפגשו עם 20 סטארט-אפים, בעיקר מתחומי העיצוב והקריאייטיב; את הביקור מארגן מרכז החדשנות Re:Tech
בכירים של ענקית האופנה הבריטית אסוס יגיעו לביקור בישראל בחודש ינואר במסגרתו ייפגשו עם 20 חברות סטארט-אפ שונות. מרכז החדשנות Re:Tech עומד מאחורי הביקור כאשר מטרת אסוס היא לפגוש בעיקר חברות מתחומי העיצוב והקריאייטיב.
- הדני שהונו נחתך בגלל אסוס עסוק בלקנות את סקוטלנד
- "אם הגוליית אסוס מתנדנד, זו אזהרה חמורה למגזר המקוון"
- בגלל הנחות הענק בנובמבר: אסוס חותכת את תחזית ההכנסות
הגעת המשלחת היא חלק משיתוף פעולה נרחב בין ענקית האופנה לבין מרכז החדשנות הישראלי. בראש המשלחת יעמוד מנהל הקריאייטיב ג'ון מוני וכן בכירים ממחלקות השיווק והטכנולוגיה. הם יקיימו מפגשים עם חברות בתחומים הבאים: פתרונות קריאייטיב (טכנולוגיות לעיבוד תמונה, וידאו, טכנולוגיות מציאות מדומה, מציאות מוגברת), עיצוב מוצר (טכנולוגיות תלת ממד, פתרונות הדפסה, תוכנות עיצוב), פתרונות ייצור (הדפסת בדים, ייצור חוטים ורובוטיקה בתהליך הייצור) ושיווק (user acquisition, אוטומציה, יצירה אוטומטית של תוכן).
אלה פוכט, שותפה וסמנכ"ל הפיתוח העסקי ב-Re:Tech מסרה: "אני שמחה שבעקבות סיפורי ההצלחה שיצאו משיתוף הפעולה שלנו עם אסוס עד כה, החברה בחרה לשלוח כמה מהמנהלים הבכירים ביותר שלהם לארץ לחפש סטארט-אפים נוספים. הפעם בחרנו להתמקד בפתרונות בתחומי העיצוב, הקריאייטיב והשיווק שאלו תחומים שבהם לישראל יש להציע המון חדשנות".
בביקורו הקודם בישראל, במסגרת הכנס השנתי של Re:Tech Retail Disrupt, אמר מוני כי "עם קצב השינוי המואץ בעולם העסקים והטכנולוגיה, שלא לדבר על חיי היומיום שלנו, העובדה שעלינו להשאר מעודכנים לגבי השינויים והתפתחויות בתעשייה מעולם לא היתה חשובה יותר".
ASOS נוסדה בשנת 2000 והפכה לאתר אופנה מוביל סביב העולם ללקוחות בגילאי 20+. ל-ASOS יש יותר מ-85 אלף מוצרים ממותגים עם כ-5,000 פריטים חדשים המתווספים לאתר מדי שבוע. לאחרונה פרסמה החברה אזהרת רווח.
Re:Tech הוא מרכז לטכנולוגיות בתחום הקמעונאות שעובד עם חברות גדולות כדי להוביל תהליכי חדשנות. המרכז נוסד על ידי אלה פוכט ויעל קוכמן, ובין לקוחותיו נמנות חברות כגון eBay, Farfetch וכאמור גם אסוס.