אאוטבריין ממנה את איתן גלאי למנהל ההכנסות הראשי
ענקית המלצות התוכן תרכז את הפעילות האמריקאית והגלובלית כאחד בידיו של גלאי, סמנכ"ל בכיר ומנהל הפעילות הבינלאומית בחברה. הוא מונה לתפקיד לאחר שמאט קרנאשו, מנהל הפעילות בארה"ב, פרש בשל סיבות משפחתיות
- מנכ"ל אאוטבריין: "כדי להילחם בפייק ניוז, צריך לפגוע בתמריץ הכספי ליצירתם"
- אאוטבריין רוצה ליצור שת"פ בין גופי תוכן כדי להילחם בפייסבוק
- דיוויד קוסטמן מצטרף לאאוטבריין כמנכ"ל משותף
במסגרת תפקידו ירכז גלאי את הפעילות העיסקית הגלובלית של החברה, במטרה לאחד את הפעילות בארה"ב ובשאר העולם תחת מסגרת אחת.
דיוויד קוסטמן, מנכ״ל משותף באאוטבריין, מסר: ״אנחנו בתקופה של צמיחה חזקה במכירות וברווחיות של החברה. חיבור הניהול העסקי הגלובלי יאפשר לנו למנף אפקטיבית את הנוכחות שלנו בשווקים השונים ולהגיע אל היעדים שהצבנו לעצמינו. איתן הוביל בהצלחה גדולה את פיתוח השווקים הבינ״ל וקרוב לשילש את המכירות בשלוש השנים האחרונות למאות מיליוני דולרים. אני בטוח כי בתפקידו החדש הוא ימשיך ויפתח את הפעילות הגלובלית, ויבטיח שאאוטבריין תמשיך להוביל את תחום גילוי התוכן ופרסומות התוכן ברשת הפתוחה".
"הפעילות הבינלאומית לא מכירה בגבולות שפה או גבולות פיזיים. לכן, אל מול האתגרים החדשים וכיווני ההתפתחות של החברה, ניהול מרכזי וגדול יותר הוא יתרון משמעותי עבור קידום ופיתוח המוצרים המתקדמים, בראשם השקת הפיד החדש smartfeed, לצד חדירה לשווקים חדשים", הוסיף גלאי." אני נרגש לקבל את ההזדמנות לנהל פעילות חזקה ויציבה יותר מאי פעם.
לאאוטבריין, פלטפורמת גילוי תוכן פופולרית, חשיפה ל-1.2 מיליארד גולשים בחודש. החברה נוסדה ב-2006 בידי ירון גלאי ואורי להב, גייסה עד כה 150 מיליון דולר ומחזיקה במשרדים בבריטניה, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, ישראל, סינגפור, יפן, אוסטרליה, ברזיל, וסלובניה. מטה החברה שוכן בניו יורק.