המשקיעה של גט חושפת: שווי החברה עומד על 1.4 מיליארד דולר
זו הערכה של חברת Nafta, אחת המשקיעות בחברת ההסעים הישראלית באמצעות קרן ווסטוק. גט מבצעת כ-100 מיליון נסיעות בשנה ומייצרת הכנסות של כמיליארד דולר. מחצית מההכנסות מגיעות מהפעילות בניו יורק ולונדון.
חברת Nafta, אחת המשקיעות בחברת ההסעים הישראלית gett באמצעות קרן ווסטוק, פרסמה היום (ה') את דוחותיה לרבעון השני של השנה, ולפיהם גט מייצרת הכנסות של כמיליארד דולר בשנה. מחצית מההכנסות מגיעות מהפעילות בניו יורק ולונדון.
- המונה של ענקית המוניות הולך ואוזל: 40% מהכנסות גט בסכנה
- דיווח: גט שוקלת למכור את ג'ונו ולנטוש את השוק האמריקאי
- פחות מהמצופה: גט גייסה 80 מיליון דולר בלבד
החברה, שמחזיקה 5.6% בגט, מעריכה את חלקה ב-55.5 מיליון דולר מה שמקנה לגט שווי של כ-1.4 מיליארד דולר. ירידה של 9.8% לעומת הרבעון הקודם שהסתיים בסוף מרץ 2018.
גט מבצעת כ-100 מיליון נסיעות בשנה ומכוונת לרווחיות בכל שוק בו היא פועלת ברבעון הראשון של 2019.
בארצות הברית פועלת גט תחת המותג "ג'ונו" (Juno) שאותו רכשה. נכון להיום יותר ממחצית מהנהגים הפעילים בניו יורק עובדים עם ג'ונו - 45,000 מתוך 80,000.
על פי הדיווח של Nafta, לג'ונו יש השפעה חיובית על המרווחים של גט והיא צפויה להיות בעלת רווח תפעולי בשנה הבאה.
במהלך הרבעון האחרון דיווחה גט על גיוס של 80 מיליון דולר בהשתתפות פולקסווגן וווסטוק ונצ'רס שנמצאת תחת בעלות Nafta.
גט טקסי נוסדה ב-2010 על ידי שחר וייסר ורועי מור. החברה מחזיקה כיום פעילת בישראל, ניו יורק, אנגליה ורוסיה ביותר מ-100 ערים במדינות אלו. המשקיעה הגדולה של החברה היא פולקסווגן אשר השקיעה בה 300 מיליון דולר ב-2016. עד היום גייסה החברה 640 מיליון דולר. השוק המוערך של החברה הוא של כ-30 מיליארד דולר, כאשר גט רושמת הכנסות של כ-15%-30% מכל נסיעה תלוי בלקוח אם הוא עיסקי או פרטי.