מחפשים עבודה? פייסבוק השיקה את לוח הדרושים שלה בישראל
הרשת החברתית הרחיבה את תפוצת פייסבוק Jobs ל-40 מדינות חדשות; במסגרת השירות, ניתן לפרסם מודעות דרושים, לשלוח קורות חיים, לקבל התראות על משרות שמתפנות ועוד
- עדות מתוך פייסבוק: צוקרברג הזדעזע ממכת הפייק ניוז
- מחפשים עבודה בפיד: כך ייראה "הלינקדאין של פייסבוק"
- הרשת החברתית Vero עקפה את פייסבוק בחנויות האפליקציות
שירות Jobs נועד מאפשר לחפש משרות ועובדים, לנהל את ההתקשרות בין הצדדים משליחת קורות החיים ועד לתיאום הפגישה. בנוסף לפרטי המועמד, יקבלו מעסיקים פוטנציאליים גישה לסעיפים ספציפיים בפרופיל שלו, שהגדיר בעצמו (לצד התכנים הפומביים בפרופיל).
בנוסף, יכולים מועמדים להירשם ולקבל התראות על משרות רלוונטיות חדשות. פייסבוק מציעה למעסיקים כלים למיון וסינון הפניות, ולפרסום וקידום של הצעות העבודה.
המטרה המכרזית של פייסבוק היא להגדיל רווחים מקידום ממומן; עד כה, פרסמו מעסיקים משרות בעיקר בעמודי החברות שלהם או התמקדו בשירותים ייעודיים לחיפוש מועמדים ובלינקדאין.
מטרה נוספת שמשרת Jobs היא הארכת זמן השימוש ברשת החברתית; פייסבוק יודעת שישנם כמה וכמה שימושים עבורם מעדיף המשתמש הממוצע אתרים חיצוניים. פייסבוק מבקשת לכבוש עוד מזמנם של המשתמשים, במיוחד בדור הצעיר, שנוהגים להחליף עבודות בתדירות גבוהה יחסית ועושים זאת באמצעות הרשת. הארכת זמן השימוש גם חושפת את הגולש ליותר פרסומות וגם מעודדת חשיפת מידע אישי, שמשמש את החברה לשיפור מיקוד הפרסום והצמחת מחיר המודעות.