$
הייטק והון סיכון

אקזיט

אקזיט מקומי: אינוביד קונה את טייקי

הרוכשת, שמפעילה פלטפורמת שידורי פרסומות בווידאו, תשתמש בטכנולוגיית טייקי כדי לנתח אפקטיביות פרסום. בעקבות הרכישה, יפוטרו אנשי השיווק והמכירות של טייקי ופעילותה העסקית תיעצר

מאיר אורבך 15:4730.11.17

חברת הסטארט-אפ הישראלית אינוביד רוכשת את חברת טייקי, ישראלית אף היא. סכום העסקה טרם נחשף.

 

 

במסגרת העסקה, תקנה אינוביד את כל הטכנולוגיה והפטנטים של טייקי ותקבל את אנשי הפיתוח והמוצר שלה. הפעילות העסקית של טייקי לא תירכש, ותיסגר בתקופה הקרובה. 20 מעובדי טייקי יזכו למשרות באינוביד, בעוד 20 אחרים - אנשי שיווק ומכירות - יפוטרו. 

 

צביקה נטר, מנכ"ל אינוביד צביקה נטר, מנכ"ל אינוביד צילום: דיוויד פקסטון

 

 

"טייקי גייסה כ-30 מיליון דולר ממספר קרנות מובילות בעולם וזו חברה עם 14 פטנטים ייחודיים לניתוח תוכן באינטרנט", אמר ל"כלכליסט" צביקה נטר, מנכ"ל אינוביד. "אנחנו משדרים 1.5 מיליון שעות של וידאו ביום אחד ואחראיים על שליש מפרסומות הווידאו שמשודרות בארצות הברית" .

 

 

עמית אבנר, מייסד טייקי עמית אבנר, מייסד טייקי

 

 

"אני לא תמיד יודע איזה וידאו צמוד לפרסומות שלנו ולכן אני צריך גישה לאיזה כתבה הוצמדה לכל וידאו. חיפשנו טכנולוגיה שמאפשרת לנתח כמויות עצומות של תוכן ומאתרת אותה ברשתות החברתיות", הסביר. "אינוביד מעסיקה 220 איש ורווחיים כבר שנתיים עם כ-340 לקוחות כמו טויוטה קרייסלר ודיסני. הטכנולוגיה של טייקי תאפשר לנו לדעת האם הפרסומות שלנו מופיעות במקומות שבהם יש סנטימנט חיובי או שלילי לחברה - עניין קריטי למפרסמים שלא רוצים להופיע לצד פרסומים שפוגעים במותגים".

 

 

 

אינוביד היא פלטפורמת וידאו שאפשרת שידור פרסומות וידאו על גבי כל סוגי המסכים -טלוויזיות מחוברות (OTT), מחשבים, סמארטפונים, טאבלטים, קונסולות משחקים ועוד. החברה מעסיקה למעלה מ-200 עובדים ב-8 סניפים ברחבי העולם. ההשקעה הנוכחית תאפשר לאינוביד להרחיב את בסיס העובדים שלה בשווקים העיקריים בהם היא פועלת ולהמשיך להשקיע במוצרים. לאחר ההשקעה הנוכחית מסתכם ההון שגייסה החברה בלמעלה מ-65 מיליון דולר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x