חברת Spot.IM גייסה 25 מיליון דולר
החברה מפתחת פלטפורמה ליצירת קהילות, פורומים וצ'ט עבור גופי תקשורת בעולם ובין לקוחותיה נמנות Fox ו-Sky. את סבב הגיוס הוביל ג'ף הורינג מקרן אינסייט והשתתפו בו משקיעי החברה הקיימים
חברת Spot.IM הודיעה היום (ד') על סבב גיוס שלישי של 25 מיליון דולר אותו הוביל ג'ף הורינג, מייסד ומנכ"ל קרן ההון סיכון Insight Venture Partners.
- זברה מדיקל חתמה על שת"פ נרחב עם ענקית הבריאות מקאסון
- קרן NFX של גיגי לוי גייסה 150 מיליון דולר
- רשמית: Wework קונה את פלטפורמת המפגשים המקצועיים Meetup
בסבב השתתפו משקיעי החברה הקודמים, ביניהם Altair Capital וקרן Norma Investment המייצגת את איש העסקים רומן אברמוביץ׳. סך הכל גייסה החברה סכום כולל של 37 מילון דולר כולל הסבב הנוכחי.
Spot.IM שפועלת מאז 2012 פיתחה מערכת ניהול חכם של תגובות לאתרי חדשות, שמוטמעת היום בכמה מגופי התקשורת הגדולים בעולם, ביניהם רשת FOX האמריקאית, TIME ו-SKY הבריטית.
המערכת של החברה מוסיפה לאתרים רובד חברתי בדומה לפורומים ויישומי צ'ט. אלה מיועדים להתחרות במערכת המקבילה של פייסבוק ולאפשר לגופי התקשורת ליצור קהילה וקבוצת דיון, במטרה להעלות את שיעור פעילות המשתמשים ולספק למפעיל האתר תובנות אודותיהם.
נדב שובל, מנכ"ל ומייסד-שותף של Spot.IM אמר בעקבות הגיוס: "בעלי אתרים נוצלו זמן רב מדי על ידי ענקים חברתיים כמו פייסבוק, המשתפים תכנים שבעלי אתרים יוצרים וכך נהנים מקהילות ודיונים הנוצרים ברשת החברתית סביב תוכן שאינו שייך להם. הרשתות מייצרות עלייה משמעותית בהכנסות משהיית גולשים, שהיו אמורים לתגמל את יצרני התוכן ולא את הרשת ששדדה אותו. מטרתנו להחזיר לאתרים את קהילות הגולשים שיצרכו את התוכן ישירות מהאתר בו הוא נוצר, יקיימו בו את הדיונים ויחוו את ייחודיות הקהל שגולש בו".
ל-Spot.IM, שהקימו נדב שובל וישי גרין, יש משרדים בתל אביב, ניו יורק ולונדון בהם מועסקים כיום כ-40 עובדים.