אפל ושפילברג יפיקו 10 פרקים חדשים של סדרת המדע הבדיוני "סיפורים מדהימים"
לפי הערכות, בכל פרק יושקעו 5 מיליון דולר; בסדרה צפויים להשתתף כמה מהשמות המובילים בהוליווד; ענקית הטכנולוגיה הודיעה באוגוסט כי תשקיע מיליארד דולר בתחום ההפקות הטלוויזיוניות
אפל קרובה לסיכום על חוזה להפקת 10 פרקים חדשים של סדרת המדע הבדיוני משנות ה-80 של סטיבן שפילברג, "סיפורים מדהימים" (Amazing Stories), ששודרה ב-NBC.
- אפל תשקיע מיליארד דולר ברכישת והפקת תוכניות טלוויזיה
- עכשיו זה רשמי: דיסני מחסלת את שיתוף הפעולה עם נטפליקס ומקימה שירות מתחרה
- "נטפליקס היא כמו מסעדה שמגישה נתח סטייק משובח ב-10 דולר"
בסדרה צפויים להשתתף כמה מהשמות המובילים בהוליווד, שזו תהיה הופעת הבכורה שלה בעולם התוכן הטלוויזיוני. כך מדווחת סוכנות רויטרס לפי גורם המקורב לעניין.
"אנו שמחים להיות בחזית השקעותיה של אפל בתוכניות מקור", אמרה נשיאת NBC, ג'ניפר סאלקה, בהודעה המבשרת את שובה של הסדרה.
דוברת מטעם אפל סירבה להגיב, וכך גם חברת ההפקות של שפילברג, "אמבלין" ( Amblin).
טרם ידוע כיצד יוכלו הצופים לצפות בסדרה או מתי יתחיל שידורה. אפל לא מסרה אם הסדרה תהיה זמינה ב-iTunes, שם היא מוכרת תוכניות בהפקתן של חברות אחרות, או באמצעות פלטפורמה שונה.
ההסכם עם שפילברג תואם את האסטרטגיה של מנהלי אפל, שאותה התוו במפגשים עם בכירי הוליווד, שלפיה החברה מבקשת ליזום הפקה יוקרתית המערבת כוכבים, מפיקים וכותבים מהשורה הראשונה. כך על פי גורמים המקורבים לעניין.
החברה כבר הגישה הצעות לפרויקטים אחרים, ובכלל זה סדרה קומית בכיכובם של ג'ניפר אניסטון וריס וות'רספון, אמרו הגורמים.
"הם מחפשים חומר ממש איכותי שלתחושתם עומד בקנה אחד עם המותג של אפל", אמר אחד מהגורמים.
ענקית הטכנולוגיה מתחרה עם כמה שחקניות מבוססות בשוק, כגון נטפליקס ו-HBO של טיים וורנר, וכן שחקניות חדשות בתחום כדוגמת FB.N של פייסבוק.
אפל התחייבה להשקעה של מיליארד דולר להזנקת פעילות המסך שלה, אמרו הגורמים. נטפליקס לעומתה, אמרה כי תשקיע 7 מיליארד דולר בתוכן טלוויזיוני בשנה הקרובה.
לפי "וול סטריט ג'ורנל", שהיה הראשון לדווח על המהלכים החדשים של אפל בתחום ההפקות הטלוויזיוניות, התקציב לסדרה של אפל יעמוד על יותר מ-5 מיליון דולר לפרק.