פייסבוק רוצה לפרסום Stories מאינסטגרם גם אצלה
תכונת הסטוריז, הסיפורים המקודמים בראש הפיד, כושלת באפליקציית פייסבוק הראשית. לכן, בוחנת הרשת החברתית אפשרות לפרסם סטוריז מאינסטגרם במקומם, כדי לא לאבד פוטנציאל רווח מפרסומות
- ההעתקה משתלמת: אינסטגרם Stories חוגגת שנה מוצלחת
- חתיכת סיפור: סנאפצ'ט המציאה את Stories אך אינסטגרם עקפה אותה במספר המשתמשים
- סיפורים של פייסבוק: Stories לא מעניינת אף אחד, אז ממציאים אותם
באמצעות התכונה החדשה יוכלו משתמשי הרשת החברתית לשיתוף התמונות לבחור להעלאות את הסטורי שהכינו בה באופן אוטומטי גם לחשבון הפייסבוק שלהם. עם זאת, ניתן יהיה לראות כי זה נערך באינסטגרם בעזרת הכיתוב של האפליקציה על גבי רצף התמונות והסרטונים מתחת לשם המשתמש.
בפייסבוק סרבו להגיב בעניין הניסוי החדש, אך באינסטגרם אישרו את דבר קיומו.
תכונת הסטוריז הומצאה בידי סנאפצ'ט והועתקה במלואה בידי פייסבוק. הרשת החברתית מיהרה להטמיע את התכונה בשירותיה המקוונים, אך לא בכולם היא זכתה לשיעור שימוש משמעותי. עם זאת, בפייסבוק לא אומרים נואש ומתעקשים להילחם על הסטוריז, שמגלמת בתוכה פעילות יומיומית מוגברת של המשתמשים בה. מדוע חשובה סטוריז לפייסבוק? משום שמיקום ממשק התכונה בראש הפיד אמור להוות מוקד משיכה למשתמשים, מה שיאפשר לפייסבוק לתמחר אחרת פרסומות שיופיעו בין הפוסטים ולהגדיל הכנסות.