ההעתקה משתלמת: אינסטגרם Stories חוגגת שנה מוצלחת
תכונת סטוריז - תכנים שמפרסמים גולשים ונעלמים לאחר זמן קצר - הועתקה במלואה מסנאפצ'ט בידי מתחרתה. שנה לאחר מכן, לסטוריז יש כבר 250 מיליון משתמשים, שהאריכו את זמן השימוש באפליקציה
אינסטגרם חוגגת שנה להעתקת תכונת Stories מסנאפ. אפליקציית שיתוף התמונות בבעלות פייסבוק ציינה אתמול את יום החג עם שורה של סטטיסטיקות על התכונה, במסגרתה תוכן שמפורסם נעלם לאחר זמן קצר.
- אושיות הרשת באינסטגרם: מי מממן אותן?
- הילד שלך באינסטגרם? תתחיל לחסוך לפסיכיאטר
- פוג'י חשפה מצלמה שמעבירה את אינסטגרם לעולם האמיתי
יש 250 מיליון משתמשים יומיים בסטוריז, הרבה מעל 166 המשתמשים החודשיים של סנאפ שהגתה את הרעיון עצמו. לטענת האינסטגרם התכונה סייעה לחברה להגדיל את הזמן הממוצע שמשתמשים מבלים באינסטגרם. אף שהיא לא הציגה את שיעורי השינויים, ציינה כי היום משתמשים מתחת לגיל 25 מבלים כ-32 דקות ביום באינסטגרם, ומעל לגיל 25 מבלים כ-24 דקות ביום.
עוד חושפים באינסטגרם כי בחודש האחרון יותר מחצי מהעסקים שמנהלים עמוד באינסטגרם הפיקו סרטון בסטורי. אחד מכל חמישה מהפוסטים הללו מקבל הודעה. המקומות שתויוגו הכי הרבה בסטורי הם ג'קרטה, סאו פאולו, ניו יורק, לונדון ומדריד. ההאשטגים הפופולריים ביותר הם "בוקר טוב", "עבודה" ו"לילה טוב". ופילטר הפנים השמיש ביותר הוא אוזני גור. במהלך השנה אינסטגרם גם השיקה כ-20 כלים שונים להעשיר את התכונה עצמה.
בסנאפ, ממציאת הפורמט, מסרו בדו"חות הרבעון הראשון של החברה כי משתמשי סנאפצ'ט מבלים 30 יום באפליקציה שלהם שקיימת כבר 4 שנים - כך שלמעשה, אינסטגרם הצליחה לצבור את אותה הפופלריות ואף יותר ברבע מהזמן.