קרן פרובידנס רכשה את השליטה ב-DoubleVerify
הקרן השקיעה בחברה 200 מיליון דולר, לפי הערכת שווי של 300 מיליון. החברה, שהוקמה בידי אורן נצר ואלכס ליברנט, מפתחת כלים לניטור אפקטיביות של קמפיינים פרסומיים ברשת
- דו"ח חדש: רק 1.4% מבעלי השכר הגבוה בהייטק - ערבים
- 3 ישראלים בדירוג 100 המיליארדרים בהייטק העולמי: טדי שגיא, גיל שויד ואדם נוימן
- גולדמן זאקס מובילה גיוס של 44 מיליון דולר ב-Redis Labs
דאבל וריפיי, שהוקמה ב-2008, פיתחה טכנולוגיה למדידת אפקטיביות הפרסום ברשת. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לכל מפרסם וירטואלי לעקוב אחר המודעות שלו ולדעת שכל מודעה שפורסמה אכן הגיעה ליעדה. החברה מספקת למפרסמים וסוכנויות פרסום כלים שמגדילים את רמת הוודאות שלהם לגבי היעדים שאליהם כיוונו המודעות.
הרכישה של דאבל וריפיי מגיעה לאחר שאורקל רכשה חברה מתחרה בשם Moat, שמספקת כלי מדידה בפלטפורמות כמו פייסבוק, יוטיוב וסנאפצ'ט, תמורת 850 מיליון דולר באפריל האחרון.
מפרסמים מקצים סכומים גדולים יותר לפרסום ברשת כל שנה, ובהתאם דורשים כלי חיווי טובים יותר למדידת הצלחת הפרסומות. הם רוצים לדעת לצד איזה תוכן מופיעות הפרסומות שלהם, באיזה מיקום בעמוד והאם ההקלקות מגיעות מגולשים אנושיים או מבוטים. הכלים של דאבל וריפיי וחברות דומות מספקים למפרסמים ומותגים גדולים את כלי המדידה המבוקשים.
בפרובידנס מקווים להרחיב את היקף הפעילות של דאבל וריפיי לשוק הבינלאומי, כמו גם את הכלים שהיא מציעה ולהפוך אותה לחברה בשווי מיליארד דולר. דייוויס נואל מפרובידנס אמר לוול סטריט ג'ורנל: "ניסינו למצוא השקעה באקוסיסטם של הפרסום הדיגיטלי מזה תקופה ארוכה. המטרה שלנו היא להרחיב את הפעילות של החברה בצורה אסטרטגית".
קרן פרובידנס משקיעה בחברות מדיה מסוגים שונים והחזיקה בעבר באחוזים משירות הסטרימינג הולו (Hulu). טרם ההשקעה הנוכחית, גייסה דאבל וריפיי כ-48 מיליון דולר מבלאמברג, IVP, First Round Capital ו-JMI. היא מעסיקה היום כ-200 עובדים. המייסדים לא מחזיקים כיום בתפקיד רשמי בחברה, אם כי נצר מכהן כיו"ר הדירקטוריון.