סנאפצ'ט מודיעה: נשיק סדרות רשת עד סוף השנה
האפליקציה כבר מציעה למשתמשים תוכן מקורי מגוון, אך רק בדמות מגזינים ומהדורות חדשות. עתה הודיעה שתלך בעקבות נטפליקס, אמזון ואחרות - ותשיק תוכן מתוסרט, בשיתוף טיים-וורנר וגופי שידור אחרים
- CNN השיקה מהדורת חדשות יומית בסנאפצ'ט
- חדש בסנאפצ'ט: Crowd Surf, צפייה משותפת בהופעות חיות
- 5 טריקים שיהפכו אתכם לאלופים בסנאפצ'ט
לאפליקציית המסרים הזמניים של סנאפ יש כבר תוכן מקורי מגוון, בדמות מגזינים ומהדורות חדשות. ואולם, לדברי מנהל תחום התוכן בחברה, ניק בל, היא מתעתדת להיכנס עתה גם לעולם התוכן המתוסרט, שנחשב ליקר ומורכב יותר להפקה.
לדברי בל, שדיבר בפסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי באדינבורו, אף שהאפליקציה חששה להיכנס לתחום זה בגלל העלויות הגבוהות, סדרות מתוסרטות צפויות לעלות לסנאפצ'ט עד סוף השנה. "זה הצומת המעניין הבא של החברה", הוא אמר, לפי דיווח בוורייאטי.
התוכן המתוסרט של סנפאצ'ט ייבדל מזה של מתחרים באלמנט מרכזי מאוד: הוא יצולם ויועבר בפורמט אנוכי, בדומה לתכנים המקוריים האחרים של החברה. בנוסף, כל פרק יהיה באורך של בין שלוש לחמש דקות בלבד. "מדובר במדיום חדש ביסודו", הסביר בל.
הסדרות החדשות יופקו ככל הנראה כחלק משותפויות התוכן הקיימות של סנאפצ'ט. לחברה הסכמים עם כמה גופי שידור בולטים ובהם NBC, ABC, BBC ו-Vice Media, וכן הסכם של 100 מיליון דולר עם טיים-וורנר במסגרתו התחייבה החברה להפיק בעבור האפליקציה 10 תוכניות מקור. בל ציין שהחברה מתכוונת להמשיך ולהתבסס על השותפות שלה לצורך מימון הפקת התוכן. "כמה מהתוכניות הקיימות כבר רווחיות", הוא הוסיף. "אנחנו עדיין בשלבם מוקדמים וזה בהחלט מבשר טובות לעתיד".
בל ציין שהוא לא סבור שהמובייל יהרוג את הטלוויזיה: "מובייל הוא הדבר המשלים ביותר לטלוויזיה שיש בסביבה. אין דרך טובה יותר לצפות בתוכניות נהדרות מאשר באמצעות הקופסה הזוהרת שעל הקיר. אנחנו תופסים קהל שלא צורך טלוויזיה באותם היקף ורמת מעורבות כבעבר. אנחנו רוצים להיות חברים של המדיה".