נטפליקס חצתה את קו 100 מיליון המשתמשים
הדו"ח הרבעוני של ענקית הסטרימינג מציג צמיחה של 5.6% בהכנסות, מה שמחזק את מעמדה כספקית תוכן הסטרימינג בתשלום הגדולה בעולם. עד כה, השיגו סדרות המקור שלה 91 מועמדויות לאמי
10:4218.07.17
נטפליקס חצתה את רף 100 מיליון מנויים ברחבי העולם - וחיזקה את מעמדה כחברת שירותי התוכן בסטרימינג הגדולה בעולם. נטפליקס הודיעה כי מספר המנויים בתשלום שלה הסתכם ב-104 מיליון מנויים ברחבי העולם, זאת במסגרת פרסום דו"חות חזקים לרבעון השני של 2017. את הזינוק ייחסה החברה ל"תוכן המדהים" המקורי של החברה. נטפליקס אחראית בין היתר על סדרות מצליחות כמו "בית הקלפים" ו"כתום הוא השחור החדש".
קראו עוד בכלכליסט:
נטפליקס דיווחה כי ברבעון הנוכחי התווספו לחברה יותר מ-5 מיליון מנויים חדשים, ומנויים בינלאומיים מהווים היום כמחצית ממנויי נטפליקס. ציפיות השוק היו להתווספות נמוכה משמעותית של 3.2 מיליון מנויים חדשים ברבעון השני. מנויים הוא הפרמטר המהותי ביותר עבור חברה בדומה לנטפליקס ומעיד יותר מכל על אפשרויות הצמיחה ורווחי החברה.
ממשיכה לצמוח. נטפליקס
הכנסות נטפליקס הסתכמו ב-2.8 מיליארד דולר, עלייה של 5.6% לעומת הרבעון הראשון של השנה וזינוק של 32% לעומת ברבעון המקביל בשנת 2016. נטפליקס צופה שההכנסות ברבעון השלישי יסתכמו ב-3 מיליארד דולר. הרווח הנקי הסתכם ב-65.5 מיליון דולר, עלייה של 50% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. תזרים המזומנים החופשיים הסתכם ב-608 מיליון דולר ברבעון הנוכחי, בהשוואה ל-254 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
במכתב למשקיעים התייחסה החברה למחויבות שלה לתוכן מקורי וציינה: "הוצאנו השנה 14 עונות מקור חדשות של נטפליקס העולמית, 13 יצירות מקוריות, 2 קומדיות, 6 סרטי תעודה מקוריים, 2 סדרות דוקומנטריות מקוריות, 9 סרטים מקוריים ו-7 עונות חדשות לסדרות ילדים מקוריות". סך הכל צפויה החברה להשקיע 6 מיליארד דולר בתוכן מקורי.
התוכן המקורי זיכה את החברה עד כה ב-91 מועמדויות לפרסי אמי והיא נלחמת כבר שנים ראש בראש מול רשתות הטלוויזיה המסורתיות. עם זאת, אחת המתחרות העיקריות של נטפליקס היא אמזון, שגם משקיעה יותר ויותר בתוכן מקורי משלה.