סנאפ עושה שופינג: במגעים לרכישת חברת פרסום מקוון
מפעילת סנאפצ'ט מנסה להשיג צמיחה ברווחים בכל הכוח, בעקבות נפילת מנייתה אל מתחת למחיר ההנפקה. עתה נודע שהיא מנהלת מו"מ מתקדם עם חברת AdRoll, מפעילת פלטפורמה לבניית קמפיינים פרסומיים
- צניחת סנאפ וטסלה: מלכודת לחד-קרן
- מורגן סטנלי על סנאפ: טעינו בניתוח הראשוני שלנו על המניה
- פייסבוק, טוויטר וסנאפצ'ט מתחרות על זכויות השידור של המונדיאל
סנאפ, החברה-האם של אפליקציית סנאפצ'ט, נפלה בשבוע שעבר מתחת למחיר ההנפקה שלה, 17 דולר למניה. כעת נודע כי החברה מחפשת את התוספת החיונית לעסקיה כדי שתצליח לתרגם אותם להכנסות. המשא ומתן עם AdRoll החל ככל הנראה עוד לפני שסנאפ יצאה להנפקה במרץ האחרון, אך השיחות טרם התגבשו לכדי הסכם. AdRoll גייסה עד כה 90 מיליון דולר ולטענתה יש לה יותר מ-35 אלף לקוחות שנעזרים בפלטפורמה שבנתה ליצירת קמפיינים המבוססים על המידע שבאתרי חברות.
כמה אנליסטים הורידו את דירוג מניית סנאפ בשבוע שעבר, מה שגרם לנפילתה. נימוקי האנליסטים היו דומים: החברה מתקשה להתחרות כראוי בסביבה הקשה – בעיקר מכיוונן של פייסבוק ואינסטגרם שהעתיקו בהצלחה מסחררת את הכלים של סנאפ - והם צופים שורת הכנסות נמוכה מבעבר. החששות מפני שורת הכנסות נמוכה מהמצופה התגלו כנכונים כבר לפני חודשיים, לאחר שפרסמה החברה את דו"חותיה לראשונה.
סנאפ פועלת במרץ כדי להצליח לתרגם את 166 מיליון המשתמשים הפעילים שלה להכנסות גדולות יותר, בין היתר ע"י השקת כלים חדשים למפרסמים. סנאפ גם פועלת להרחיב את שירותי הווידאו שלה ומנהלת מגעים לקראת הסכם עם פוקס, זכיינית שידורי ליגת העולם בכדורגל ב-2018, כדי שתוכל לשדר אירועים בולטים. השבוע חתמה על שיתוף פעולה דומה עם פורמולה 1 לשידור תחרויות ומשיכת משתמשים נוספים לפלטפורמה.