שיאומי מתרחבת, תפתח אלפי חנויות ברחבי העולם
יצרנית הסמארטפונים הסינית הודיעה שמכרה 23 מיליון טלפונים ברבעון השני. היא מתכננת להרחיב את פעילותה בעזרת רשת חנויות ממותגות. זאת, לאחר שרק בשבוע שעבר הודיעה שתפתח 900 חנויות בסין
- שיאומי רוצה לכבוש את סין עם 1,000 חנויות בסגנון של אפל
- מנכ"ל שיאומי: "מה שאחרים עושים, אנחנו עושים יותר טוב ובפחות כסף"
בנוסף, הודיעה שיאומי שמכרה 23 מיליון סמארטפונים ברבעון השני, צמיחה של 70% ביחס לרבעון הקודם. שיאומי ממשיכה לכוון גבוה: יעד המכירות השנתי שלה ל-2017 עומד על 100 מיליארד יואן (כ-14.7 מיליארד דולר).
הרחבת פריסת החנויות של שיאומי נועדה לחיזוק המותג מחוץ לסין ולשווקים הנבחרים בהם מוצריה משווקים באופן רשמי או דרך יבואנים מקומיים. החברה ביססה את מודל המכירות שלה על מכירות בזק ברשת או דרך שותפי סחר מקוונים כגון גירבסט, בנגגוד או עלי אקספרס בסין ופליפקארט בהודו. החברה מחזיקה עד היום את שיא העולם במכירת בזק של סמארטפונים כאשר מכרה 2.12 מיליון טלפונים ביום אחד. במקביל היא הסמיכה שורה של יבואנים מקומיים במדינות נבחרות שישווקו את מכשיריה.
אחת הבעיות ברכישה של מכשירי של שיאומי נעוצה בגרסאות השונות של מערכת ההפעלה MIUI שמבוססת על אנדרואיד; שווקים שונים ודגמים שונים זוכים לקבל גרסאות שונות של המערכת. היא מגיעה לרוב בשלוש גרסאות, רשמית סינית ללא שירותי גוגל, גלובלית עם שירותי גוגל וסינית מותאמת באופן לא רשמי לאנגלית. כעת, עם הרחבת החנויות החברה, תוכל להציע שירות מקומי רשמי וקשר ישיר עם לקוחותיה בכל מדינה.