בלעדי לכלכליסט
גוגל רוצה להכניס את יוטיוב Red לשוק הטלוויזיה הישראלי
חבילת הסטרימינג של גוגל צפויה להתרחב לכל העולם ולהגיע גם לישראל. בעולם עומד מחיר החבילה הבסיסית על כ-10 דולר
חבילת הסטרימינג של גוגל, יוטיוב Red, צפויה להתרחב לכל העולם ובכלל זה להגיע לישראל, כך אמר ל"כלכליסט" אייל מנור, סגן נשיא בכיר להנדסה בגוגל ענן ולשעבר סגן נשיא להנדסה של יוטיוב. לדברי מנור, החברה נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים של המוצר העולמי.
- פרטנר רוצה את נטפליקס בממיר החדש שלה
- נטפליקס מצהירה: "נתמוך בעברית באופן מלא ברבעון הקרוב"
- מחשבת חבילה מחדש: סלקום מכוונת לבטן הרכה של בזק ו־HOT
יוטיוב Red שונה משאר הצעות הסטרימינג של נטפליקס, אפל ואמזון בכך שהיא לא מספקת רק שירות וידיאו בהזרמה אישית בלבד, אלא מאפשרת לקלוט כמה ערוצי טלוויזיה כגון ABC, NBC ופוקס וכן ערוצי ספורט בערים מסוימות בארה"ב. הרחבת השירות לעולם התחילה הלכה למעשה כבר לאחרונה לאחר שהחברה השיקה את השירות במקסיקו, ניו זילנד, דרום קוריאה ואוסטרליה.
מחיר החבילה הבסיסית של יוטיוב Red עומד על כ־10 דולר בעוד זה של אפל עומד על כ־13 דולר. מחיר החבילה הכוללת את ערוצי הברודקאסט עומד על כ־35 דולר. מחירים אלה מקבילים לאלה שמציעות המתחרות. אם השירות יגיע לישראל במתכונתו המורחבת ויתומחר באופן דומה, הוא עשוי לעורר עוד יותר את התחרות בשוק הטלוויזיה המקומי.