AppsFlyer חתמה על הסכם למדידת פרסום באפליקציית סנאפצ'ט
החברה הישראלית, שגייסה לאחרונה 56 מיליון דולר, מפתחת כלי ניתוח ביצועי פרסום בשירותים מקוונים וכבר עובדת עם ענקיות טכנולוגיה כפייסבוק, טוויטר וגוגל. סנאפצ'ט תוכל להשתמש בטכנולוגיה כדי להאיץ את צמיחת הכנסותיה מפרסום
החברה הישראלית AppsFlyer, שלאחרונה השלימה סבב גיוס נוסף של 56 מיליון דולר, חתמה על הסכם עם Snap Inc (חברת האם של סנאפצ'ט). במסגרתו, תבצע מדידת קמפיינים שיווקיים באפליקציית סנאפצ'ט - בה משתמשים יותר מ-160 מיליון איש ביום.
- סנאפ משדרגת את כלי הפרסום של סנאפצ'ט: מאפשר פילוח ממוקד של המשתמשים
- סנאפצ'ט מחזירה מהלומות לפייסבוק: משיקה חיפוש לתכני Stories
- חתיכת סיפור: סנאפצ'ט המציאה את Stories אך אינסטגרם עקפה אותה במספר המשתמשים
כלי המדידה של החברה הישראלית מאפשרים למפרסמים לדעת מאין הגיעו המשתמשים הרווחיים ביותר לאפליקציה שלהם - חיפוש בגוגל, מודעה בפייסבוק/טוויטר, דיוור ישיר למייל, הודעות SMS ועוד. לצד סנאפ, מספקת החברה שירותי מדידה לענקיות טכנולוגיה אחרות כפייסבוק, גוגל וטוויטר. AppsFlyer ממוקמת בהרצליה פיתוח ומעסיקה כ-250 עובדים בארץ ובמשרדים בניו יורק, סן פרנסיסקו, בייג׳ינג, בנגקוק, טוקיו, סיאול, בנגלור ובואנוס איירס.
"כיום הרבה מפתחים וחברות שיש להם אפליקציות, גם אם הם משקיעים תקציבי שיווק גדולים, מפרסמים באופן עיוור וקשה להם להגיע ללקוחות. זאת משום שאין להם כלי מדידה שעוזרים להם לכוון למטרה", אמר אורן קניאל, מנכ"ל ומייסד AppsFlyer.
"אני נרגש מחתימת השותפות עם Snap. Inc זה מזכיר לי את שנת 2012 כאשר התחלנו לעבוד עם פייסבוק. מאז, ניתן לראות גדילה של יותר מ-1,000% בכל שנה, כך שאני בטוח שהגדילה תהיה משמעותית גם במקרה של סנאפ. AppsFlyer מחוייבת להישאר חוד החנית בתעשיית שיווק האפליקציות העולמית ואנחנו שמחים על ההטמעה בסנאפצ'ט, שתאפשר לנו למדוד את הפעילות השיווקית באפליקציה ולספק ללקחותי ניתוחים מתקדמים של המידע, לתוצאות הטובות ביותר".
מחקר של eMarketer, שפורסם לאחר הנפקת סנאפ בתחילת החודש העריך כי החברה עתידה להרוויח כ-770 מיליון דולר מפרסום השנה בארה"ב לבדה, צמיחה מרשימה של 150%.