פייסבוק מסנג'ר מגיעה ל-1.2 מיליארד משתמשים בחודש
אפלקיציית המסרים המידיים של פייסבוק שברה את השיא של עצמה וסגרה את הפער מול ווטסאפ. כעת השלב הבא לו מצפים הוא הודעתה של פייסבוק על יותר מ-2 מיליארד משתמשים
- פייסבוק וגוגל מעלות הילוך במלחמה בחדשות מזויפות
- סיפור מסריח: הרשתות החברתיות לא מצליחות לחדש
- סיפורים של פייסבוק: Stories לא מעניינת אף אחד, אז ממציאים אותם
בכך, סוגרת האפליקציה את הפער מול ווטסאפ, אפליקציית המסרים המידיים השנייה של פייסבוק, שהגיעה ל-1.2 מיליארד משתמשים פעילים בפברואר האחרון. בתוספת 1.86 מיליארד המשתמשים הפעילים ברשת החברתית עצמה, פייסבוק נמצאת כיום בעמדה ייחודית: כנראה החברה היחידה בהיסטוריה שמפעילה שלושה שירותים מקוונים נפרדים עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים בכל אחד מהם.
לכך צפוי להצטרף בקרוב הישג משמעותית נוסף: אם קצב הגידול של הרשת החברתית יישמר, כבר השנה עתידה פייסבוק להפוך לשירות המקוון הראשון עם יותר משני מיליארד משתמשים פעילים.
בתוך כך, מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, התייחס למאבק של הרשת החברתית בפייק ניוז, והבטיח שהיא תטפל בתופעה באותה הצלחה שבה טיפלה בתופעת הקליקבייט.
"לפני כמה שנים, קיבלנו הרבה תלונות על קליקבייט", הוא אמר בראיון ל-Fast Company. "אף אחד לא רוצה קליקבייט. אבל באותו זמן, האלגוריתמים שלנו לא אומנו לזיהוי קליקבייט. הפתרון היה ליצור כלים שיגידו לנו מה זה קליקבייט ולשלב אותם במוצר שלנו. הבעיה לא נפתרה ב-100%, אבל היא הרבה יותר קטנה מבעבר".