לקנות מסטיק עם אמוג'י: ווטסאפ רוצה להשיק שירות תשלומים סלולרי בהודו
החברה פרסמה שהיא מחפשת מנהל שיוביל את התחום עבורה בתת היבשת. הודו היא אחד השווקים הגדולים עם כ-200 מיליון משתמשים. היקף התשלומים הסלולריים במדינה הגיע השנה לכ-1.3 מיליארד דולר
ווטסאפ בוחנת כניסה לשירות התשלומים הדיגיטלים. אפליקציית ההודעות פרסמה כי היא מחפשת מי שיוביל את התחום עבור החברה בהודו, אחד מהשווקים הגדולים ביותר לווטסאפ בעלת מיליארד המשתמשים. השירות אותו ווטסאפ מתכננת להשיק בעוד כחצי שנה הוא בנקאות דיגיטאלית מאדם לאדם. לחברה שבבעלות פייסבוק יש כ-200 מיליון משתמשים בהודו.
- ווטסאפ עושה אחורה פנה ומחזירה את הודעת הסטטוס הטקסטואלית
- צ'ק פוינט חשפה שתי חולשות אבטחה בווטסאפ וטלגרם
- צוקרברג נחוש לחבל בהנפקה של סנאפ: גם ווטסאפ מקבלת שדרוג סטייל סנאפצ'ט
התגברות שירותי בנקאות דיגיטליים מאדם לאדם הם חלק מאותה מלחמה של הודו במזומן השחור ותוצר של צמצום המזומנים האקטיבי שביצעה המדינה בנובמבר. הארגון הממשלתי שפועל בנושא (National Payment Corporation of India), מקדם כבר זמן מה את הממשק שיאפשר שירות מסוג זה (UPI), זאת משום שכמחצית מתושבי הודו לא מחזיקים בחשבון בנק, אך מרביתם כן מחזיק בטלפונים סלולריים. השירות יאפשר התגברות על מכשול זה.
בהודעה שפרסמה ווטסאפ החברה מציינת כי על המועמד להכיר מקרוב את שירות ה-UPI של הודו. הסטארט-אפ הגדול ביותר שפועל היום בהודו בתחום זה הוא PayTM שדיווח בפברואר האחרון כי נהנה מ-200 מיליון משתמשים. לפי הבנק המרכזי בהודו בינואר בוצעו עסקאות דרך שירותים דיגיטליים בהיקף של 1.3 מיליארד דולר, זאת לעומת 49 מיליון דולר באוקטובר 2016.