ווטסאפ עושה אחורה פנה ומחזירה את הודעת הסטטוס הטקסטואלית
אחרי שניסתה לחקות את סנאפצ'אט ללא הצלחה גדולה במיוחד, החזירה ווטסאפ אחרי חודש את האפשרות להגדיר סטטוס קבוע כפי שהיה עד כה
- צ'ק פוינט חשפה שתי חולשות אבטחה בווטסאפ וטלגרם
- צוקרברג נחוש לחבל בהנפקה של סנאפ: גם ווטסאפ מקבלת שדרוג סטייל סנאפצ'ט
- ווטסאפ מקשיחה את האבטחה: כך תפעילו אותה
בעבר יכלו משתמשי אפליקציית הצ'ט לבחור מבין אופציות כמו "זמין", "עסוק" או "בעבודה", או טקסט מותאם אישית. כאשר כל משתמש יכול היה לצפות בעדכוני החברים שלו באחד משלושת המסכים המרכזיים של האפליקציה. מאז אמצע פברואר שונה הפיצ'ר כך שהאופציה הכתובה נעלמה כליל, ובמקומה ניתן עתה לצלם תמונה או סרטון. בניגוד לפיצ'רים אחרים שפייסבוק העתיקה מווטסטפ לשירותיה השונים בחודשים האחרונים (סיפורים באינטסגרם ופייסבוק, מצלמה עם שרבוטים במסנג'ר), נראה כי הנסיון הספציפי הזה לא ממש תפס.
"שמענו מהמשתמשים שלנו כי אנשים מתגעגעים לאפשרות להציג מסר טקסטואלי קבוע לחברים שלהם, ולכן שילבנו את האפשרות הזו באיזור האודות, כך שהמסר החדש יוצג בכל מקום לצד שם המשתמש. במקביל אנחנו ממשיכים לפתח את פיצ'ר הסטטוס החדש, במטרה להעניק לאנשים דרכים כיפיות לשתף תמונות סרטונים ואנימציות גיף", מסרה החברה בתגובה לאחד הדיווחים בנושא.
פייסבוק מצויה לאחרונה תחת לא מעט ביקורת על ההעתקה הסיטונאית של פיצ'רים מסנאפצ'ט. אסטרטגיה שנתפסת על רקע ההנפקה של אפליקציית הסקסטינג-לשעבר בעיני מבקרים מסוימים, כנסיון מכוון להשמיד את המתחרה הצעירה העולה. או אולי אפילו להעניש את המייסד אוון שפיגל על סירובו למכור את החברה שלו למארק צוקברג תמורת 3 מיליארד דולר לפני כמה שנים. מצד שני, נראה כי בחלק מהמקרים הקהל מצביע ברגליים לטובת החיקוי, לדוגמה במקרה של "אינסטגרם סטוריז" שהגיעו תוך כמה שבועות ליותר מ-100 מיליון משתמשים.