אינסטגרם הכפילה תוך חצי שנה את מספר המפרסמים הפעילים - מיליון בחודש
הסיבות לעלייה הן הגידול במספר משתמשי הקצה, קלות הפרסום באפליקציה וכן האפקטיביות של הפרסום. בתוכנית - כפתור לקביעת פגישה עם נציג מכירות
18:1822.03.17
אינסטגרם הגיעה למיליון מפרסמים פעילים בחודש, כפול ממספרם בספטמבר האחרון, כך הודיעה היום (ד') פייסבוק, שמצויה בשבועות האחרונים במאבק גובר מול סנאפ על תקציבי הפרסום. לפני כשנה עמד המספר על 200 אלף בלבד.
מעבר לכך, לטענת מנהל תחום הפרסום בחברה ג'יימס קוורלס, משתמשי אינסטגרם נוטים להשתמש בפלטפורמה באופן אינטנסיבי למעקב אחר חשבונות מסחריים הקשורים בתחומי העניין שלהם, כמו מוזיקאים או מותגים אהובים. 80% מהמשתמשים, לדברי החברה, מחזיקים ברשימת הנעקבים שלהם לפחות חשבון עסקי אחד.
קראו עוד בכלכליסט:
- במקום תמונה אלבום: אינסטגרם מאפשרת שיתוף 10 תמונות בפוסט אחד
- חיקוי, אבל לפניך: הפיצ'ר שאינסטגרם העתיקה מסנאפצ'ט החזיר את המשתמשים
- 10 בלוגים של מזון שאתם חייבים לעקוב אחריהם באינסטגרם
הסיבות לצמיחה המהירה כוללות ראשית את הצמיחה המהירה במספר משתמשי הקצה של האפליקציה, שהגיעה ל-600 מיליון משתמשים פעילים בדצמבר, לעומת 300 מיליון לפני שנתיים.
סיבה נוספת היא קלות הפרסום בפלטפורמה, שמאפשרת להעלות מודעה חדשה בארבעה צעדים בלבד, ושלישית היא האפקטיביות הרבה של אינסטגרם בפרסום שאמור להוביל לפעולה, כגון כניסה לאתר או הזמנת מוצר.
אינסטגרם סיפורים
החברה מתכננת להרחיב בחודשים הקרובים את הכלים שהיא מציעה למפרסמים, כולל כפתור חדש שיאפשר לקבוע פגישה עם נציג מכירות מתוך האפליקציה והצגת נתוני אנליטיקה מעמיקים יותר, כאלו הקשורים לפיצ'ר ה"סיפורים" הפופולרי שאותו העתיקה מסנאפצ'ט ולפוסטים מרובי תמונות.