וולמארט יוצאת למלחמה באמזון עם משלוחי פריים בחינם
רשת החנויות זקוקה למהלך דרמטי כדי להתמודד מול אמזון שהשתלטה על כשליש ממחזור המסחר האלקטרוני בארה"ב: אחרי שרכשה את אתר המסחר האלקטרוני Jet תמורת 3 מיליארד דולר, היא מבטלת את דמי המנוי
- דיווח: אמזון במגעים עם פייפאל להסכם שיתוף פעולה
- לראשונה: סרט בהפקת אמזון מועמד לפרס האוסקר
- כדי להקדים את אמזון: גוגל תרחיב את התמיכה בסייען הקולי
נראה כי החברה הבינה שהיא חייבת לבצע מהלך דרמטי אם היא רוצה להתמודד בהצלחה מול אמזון, שהצליחה להשתלט בשנה האחרונה על קרוב לשליש מכלל מחזור המסחר האלקטרוני בארה"ב ואחראית לכ-50% מהצמיחה השנתית של התעשייה. כחלק מהמהלך מבטלת וולמארט את תוכנית ShippingPass שהושקה בקיץ האחרון והציעה משלוחים חינם ב-49 דולר בשנה.
המוצרים שיכללו בתוכנית החדשה כוללים בעיקר פריטים מתכלים, כגון מזונות ארוזים, מוצרי קוסמטיקה והיגיינה, לצד מוצרים רבי מכר מתחומי האלקטרוניקה הבידורית והצעצועים.
לדברי מארק לור, מנכ"ל יחידת המסחר האלקטרוני האמריקאית של וולמארט, הצעד הוא רק יריית הפתיחה לשורה של מהלכים חדשים שמטרתם "לשפר את חוויית הלקוח ולהאיץ את הצמיחה שלנו".