אינטל משיקה פלטפורמת אינטרנט הדברים לתמיכה בחנויות וקמעונאים
הפלטפורמה מבוססת על חיישנים וכוללת מערכת בקרה וסדרה של פתרונות סיוע לקמעונאים. החברה תשקיע כ-100 מיליון דולר לפיתוח פתרונות נוספים בחמש השנים הבאות
- אינטל רוכשת נתח של 15% במפתחת המפות Here
- מובילאיי, ב.מ.וו ואינטל יפעילו מכוניות אוטונומיות עד אמצע 2017
- אינטל משיקה מעבדים מסדרת קייבי לייק שפותחו בישראל
הרובוט מבוסס על מחשב NUC והוא עושה שימוש במספר מצלמות RealSense המסייעות לו להבין את סביבתו ולנווט בחנות גם בשעה שהיא מלאה בקונים. פיתוח נוסף היא פלטפורמה המכונה RRP (Responsive Retail Platform) שתסייע להטמיע שורה של פתרונות מחשוב, חיישנים והתקנים שונים בחנויות כדי לנהל את חוויית הקניה ואת הסיוע לקונים. המערכת תוכל לעקוב אחר מלאי, לתת מידע על הרגלי קניה של לקוחות מזדמנים ולהציע ללקוחות מוכרים, כמו למשל חברי מועדון, קניה המבוססת על הרגליהם והעדפותיהם.
מנכ"ל אינטל בריאן קרזניץ' הודיע במהלך הכנס כי בכוונת החברה להשקיע 100 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות בתחום המסחר והצרכנות. "התקני IoT וטכנולוגיות העברה ועיבוד של נתונים לענן משפיעות על כל חוליה בשרשרת המסחר", אמר קרזניץ'.
"מידע הוא מרכיב מרכזי במערכת היחסים בין סוחר ללקוח. ניתן לאסוף ולמדוד נתונים, לנתח אותם ולגשת אליהם מכל מקום. עד היום, נתוני מסחר מפורטים היו זמינים בעיקר לסוחרים ברשת; הם יודעים במה התעניינת לראשונה כשנכנסת לאתר, ומה לבסוף רכשת. אנו מאמינים שדאטה יהיה המרכיב שמבדל בין סוחרים שעושים שימוש בנתונים כדי לייעל את חוויית הקניה וסוחרים שמבססים את ההחלטות העסקיות שלהם על תצפית סובייקטיבית".