למונייד מתרחבת: ביקשה רשיונות לפעול ב-46 מדינות בארה"ב
החברה הישראלית שמציעה ביטוח רכוש לבעלי בתים ולשוכרי דירות במודל של ערבות הדדית, השלימה החודש סבב גיוס בסך 34 מיליון דולר ופועלת בניו יורק מספטמבר
סטארט-אפ הביטוח הישראלי למונייד (Lemonade) נערך להתרחבות משמעותית וביקש רישיונות לפעול ב-46 מדינות בארה"ב ובוושינגטון די.סי – כך הודיעה היום החברה.
- מדעי הג'וינט: כך כבש הקנאביס את ההייטק הישראלי
- ירידה של כמעט 70% בהיקף האקזיטים ב-2016
- נקסט אינשורנס תשתף פעולה עם ענקית ביטוחי המשנה MunichRE
אם תקבל למונייד רישיון פעילות בכל המדינות שבהן הוגשה הבקשה, תהיה הפלטפורמה של החברה זמינה ל-97% מתושבי ארה"ב במהלך 2017. בשלוש המדינות שבהן לא הגישה החברה בקשה – מיסיסיפי, וושינגטון ו-וויומינג – יש תקופת המתנה נוקשה, והחברה מתעדת להגיש בקשה לפעילות שם ברגע שתעמוד בכל התנאים.
לדברי החברה, מאז החלה לפעול בניו יורק בספטמבר שעבר, עשרות אלפי אנשים כבר פנו בבקשה לקבל פוליסה. "גיוס בוטים במקום סוכני ביטוח אפשר לנו להתרחב במהירות", אמר מייסד ונשיא למונייד, שי וינינגר, בהודעה לעיתונות. "הענן נגיש מכל מקום, מאגרי המידע שלנו מקיפים את כל ארה"ב ורשת הקבלנים העצמאיים שלנו פעילה בכל 50 המדינות. התגובות בניו יורק היו מדהימות, אנחנו לא יכולים לחכות עד שנהיה פעילים בכל ארה"ב".
למונייד מציעה ביטוח רכוש לבעלי בתים ולשוכרי דירות, בשיטה המזכירה את "הלוואות העמיתים", שבה המשתמשים עצמם יערבו לתוכנית הביטוחית של חבריהם. "למונייד יצרה חווית ביטוח טכנולוגית שפונה לדור החדש ומייצרת חוויה שאינה כוללת כמעט אנשים", אמר בעבר וינניגר ל"כלכליסט". "ניתן לעשות ביטוח או להגיש תביעה לביטוח תוך פחות מ-90 שניות. אנחנו כמו האובר של הביטוח. אצלנו הכל נעשה דרך הנייד ולוקח דקות ספורות. זה מה שקורה כאשר את סוכני הביטוח מחליפים בוטים ומערכות למידה ממוחשבות".
בתחילת החודש השלימה למונייד סבב גיוס של 34 מיליון דולר, בו השתתפה גם GV, קרן ההשקעות של אלפבית, החברה האם של גוגל. מתחילת 2016 גייסה החברה 60 מיליון דולר בסך הכול.