דיסני תפיק סדרות טלוויזיה שישודרו בסנאפצ'ט
סנאפצ'ט מעוניית להגדיל את היצע התכנים בעוד שדיסני מחפשת קהל צעיר. סדרת המובייל הראשונה שתשודר בסנאפצ'ט תלווה את תוכנית הריאליטי "הרווק"
14:3622.12.16
סנפאצ'ט חותמת על הסכם תוכן גדול נוסף שמעמיק את החדירה שלה לתחום הטלוויזיה: זרוע הטלוויזיה של דיסני תחל ליצור סדרות עבור האפליקציה, כך הודיעו אתמול (רביעי) שתי החברות, כאשר המוצר הראשון הוא סדרת מובייל שתלווה את שידור העונה הבאה של "הרווק". הפרק הראשון שלה יופץ ב-3 בינואר, יום לאחר תחילת שידור העונה ה-21 של תוכנית הריאליטי.
הפרטים על גרסת הסנפאצ'ט של התוכנית עדיין מעורפלים: היא תיקרא "מסיבת צפיה: הרווק" ותכלול עשרה פרקים במהלכם סלבס, קומיקאים, מעריצים מפורסמים של התוכנית ומשתתפים בעונות קודמות "יצפו ביחד בפרקים החדשים", על פי דיווח של אתר דדליין.
קראו עוד בכלכליסט:
- פייסבוק מוסיפה למסנג'ר פילטרים ואפקטים למצלמה
- מצא את ההבדלים: גם אינסטגרם מחקה את סנאפצ'ט
- סלקום ווליום: כמו גלגלצ רק בסטרימינג
דיסני רוצה קהל צעיר וסנאפצ'ט רוצה טלוויזיה צילום: snapchat
העסקה מגיעה בהמשך לסדרת חוזי תוכן ופרסום שסנפאצ'ט חתמה בחודשים עם חברות כגון טיים וורנר, ויאקום ו-NBC יוניברסל, במטרה לעבות את היצע התכנים שלה ולהגדיל את תזרים המזומנים לקראת הנפקה שמתוכננת, על פי דיווחים שטרם זכו לאישור רשמי, לשנה הבאה.
בניגוד למרבית עסקאות המדיה של החברה, שכוללות סעיף של חלוקת הכנסות מפרסום בין שני הצדדים, דיסני זכתה בחוזה בתנאים טובים יותר,שמאפשרים לה להשאיר את כל פעילות מכירת המודעות ואת כל ההכנסה שהיא תצליח להפיק מהן.
זה אינו שיתוף הפעולה הראשון של דיסני וסנאפצ'ט: בטקס האוסקרים האחרון, שהתקיים בפברואר, ניצלה ABC (שבבעלות דיסני) את האפליקציה כדי להציע למשתמשים מקבץ מיוחד של "סיפורים חיים" סביב האירוע. דיסני וחברות מדיה אחרות מקווים להגיע באמצעות סנאפצ'ט ופורמטי התוכן הייחודיים שהיא מציעה לקהל צעיר יותר, כזה שמבלה פחות זמן מול הטלוויזיה אבל עושה שימוש אינטנסיבי במובייל. לדברי דיסני, הרחבת שיתוף הפעולה עם סנאפצ'ט הגיעה לאחר תוצאות משביעות רצון מבחינתה של פרויקט האוסקר.