$
הייטק והון סיכון

באידו השקיעה 22 מיליון דולר ב- Dynamic Yield הישראלית

החברה הישראלית מתמחה בפרסונליזציה של תוכן בקנה מידה גדול ופיתחה פלטפורמה שמאפשרת למשווקים לבצע התאמה אוטומטית למשתמש

מאיר אורבך 16:3220.12.16

חברת הסטארט-אפ הישראלית דינאמיק אילד (Dynamic Yield), גייסה 22 מיליון דולר בסבב שלישי בהובלת Vertex Ventures (ורטקס) ו-ClalTech (כללטק, זרוע הטכנולוגיה של חברת כלל תעשיות, חברת בת בבעלות מלאה של חברת Access Industries האמריקנית), יחד עם Baidu וגלובל פאונדרס קפיטל. בסבב השתתפו גם המשקיעים הקיימים: "הניו יורק טיימס", Bessemer Venture Partners, קרן ההון סיכון Marker LLP ו- Innovation Endeavors. דינאמיק גייסה 14 מיליון דולר בסבבים קודמים.

 

בשיחה עם "כלכליסט" מספר ליעד אגמון, מייסד ומנכ"ל דינאמיק, שהחברה מתכוונת להשתמש בכסף להרחבה משמעותית של פעילותה.

 

בשנים האחרונות תחום הפרסולנזציה של אתרי אינטרנט ואפליקציות הפך להיות משמעותי עבור חברות ישראליות רבות דוגמת טאבולה ואאוט בריין, אשר מציעות למו"לים השונים כלים שמאפשרים להם להתאים את הצעות התוכן לצרכי המשתמש. אגמון מודע לכך שיש לו חפיפה עם שתי החברות הישראליות אבל אומר: "אנחנו חופפים אליהם רק במידה קטנה ויש לנו הרבה פעילות עם אתרים שאינם מו"לים. מעבר לכך, אתרים רבים משתמשים בטכנולוגיה שלנו כדי להחליט איזה מערכת טובה יותר ועובדת נכון לאתר שלהם מבין חברות הנייטיב השונות", אומר ליעד אגמון.

 

עמרי מנדלביץ׳ וליעד אגמון. מייסדי דינאמיק אילד עמרי מנדלביץ׳ וליעד אגמון. מייסדי דינאמיק אילד

 

הפלטפורמה של Dynamic Yield מסייעת למשווקים להגדיל את הכנסותיהם, על ידי התאמה אוטומטית של תוכן אתר האינטרנט, האתר הסלולרי, האפליקציה או המיילים השיווקיים שהאתר שולח ללקוחותיו, בהתאם למשתמש. דינאמיק מתאימה תוכן למעלה מ-500 מיליון משתמשים, וממשיכה להרחיב את פריסתה הגלובלית. החברה מעסיקה כיום מעל ל-100 עובדים בשישה מרכזים ברחבי העולם, מרביתם בישראל, כאשר לפי נתוני החברה 60% מהעובדים הם מדעני נתונים ומהנדסים.

 

"דינאמיק אילד יצרה תחום חדש לחלוטין, וזאת על ידי בניית מומחיות בפרסונליזציה בקנה מידה גדול", אמר אביעד אריאל, שותף ב-Vertex Ventures. "לאחר שבנתה צוות טכנולוגי חזק ביותר, החברה יכולה כעת לנצל באופן מלא את ההזדמנות האדירה הקיימת בשווקים".

 

דניאל שנער, מנכ"ל ClalTech, הוסיף: "אנשי שיווק משוועים לפתרונות חדשניים שיאפשרו להם להתאים חווית גלישה אישית לכל משתמש. דינאמיק אילד משנה את כללי המשחק בשוק על ידי כך שהיא מספקת פתרון כולל, עוצמתי וקל ליישום, המאפשר לאנשי שיווק ליצור חווית גלישה אישית לכל גולש, מכל מכשיר". כחלק מסבב הגיוס, יצטרפו אביעד אריאל מורטקס ודניאל שנער מכללטק לדירקטוריון החברה.

 

"פרסונליזציה מתבססת על תקשורת ורלבנטיות. כלקוח, אני מגיב טוב יותר לתוכן שיווקי שמתכתב עם מי שאני, תחומי העניין הנוכחיים שלי והלך הרוח שלי. הגענו לשלב שבו למידת מכונה ובינה מלאכותית יכולים לאפשר למנהלי השיווק לבנות חוויית משתמש מותאמת אישית. אנחנו מאוד נרגשים לבנות את חבילות השיווק באמצעות הטכנולוגיה והפתרונות הייחודיים שלנו", אמר ליעד אגמון, מנכ"ל דינאמיק אילד.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x