משקפי הווידיאו של סנאפצ'ט כבר נמכרים בכמה אלפי דולרים באיביי
סנאפצ'ט בחרה לשווק את המשקפיים החדשים באמצעות מכונות אוטומטיות שמוצבות במיקומים משתנים והלקוחות מתנפלים: הקושי להשיג את המשקפיים הפך אותם למוצר מבוקש באיביי, והקפיץ את מחירם מ-129 דולר למאות ואף אלפי דולרים
- גוגל גילתה שהשקיעה בסנאפצ'ט
- הפילטר הזה נראה מוכר: פייסבוק חושפת מוצר זהה לסנאפצ'ט
- סנאפצ'ט תפסיק לחלוק הכנסות מפרסום עם שותפות התוכן שלה
המשקפיים נמכרים אמנם תמורת 129 דולר, תג מחיר נמוך שאמור להוות חלק מהמשיכה שלהם ללקוחות, אבל הקושי לשים עליהם יד הקפיץ את מחירי היחידות שכבר נרכשו, כאשר 29 מהם מוצעים עתה למכירה באי-ביי במחירים שנעים מכמה מאות דולרים ועד 4,900 דולר.
ביקורת ראשונה שהתפרסמה באתר The Verge על המשקפיים, שמגיעים בצבעי שחור, טורקיז וכתום היתה חיובית מאוד: לטענת כתבי האתר הם הפתיעו במשקל הקל ובקומפקטיות שלהם, תהליך החיבור לאייפון היה מהיר ונטול קשיים והתבצע בלחיצה על כפתור בודד, וכך גם ההפעלה של מצלמת הווידיאו הזעירה שמוטמעת בהם. כל לחיצה על הכפתור מצלמת למשך 10 שניות, כאשר ניתן לשרשר עד שלושה קליפים בכל פעם. כשהמצלמה פועלת המשתמש רואה נורית שנדלקת פעמיים כדי לציין את תחילת הצילום וסיומו, והסובבים אותו יכולים לדעת שהם מתועדים באמצעות חוגה של נורות לד שמציגה נקודת אור מסתובבת.
הפרסום של סרטונים שצולמו בסנאפצ'ט, עם זאת, הינו פחות אינטואיטיבי ודורש כניסה ללשונית מיוחדת במעמקי האפליקציה, שמאפשרת גם לערוך, להוסיף פילטרים ולשתף אותם עם אנשים. העברת התמונות מתבצעת כברירת מחדל באמצעות בלוטות', דבר שהופך אותה לאיטית למדי או דורש חיטוט בהגדרות הטלפון כדי לעבור לווי-פי. איכות התמונה רחוקה ממה שהתרגלנו אליו בסמארטפונים עכשוויים, אבל למרות הקשיים בהעברת התמונות אנשי האתר הגדירו את החוויה ככיפית ומרעננת. הפורמט העגול של הווידיאו לא עובד טוב כל כך כאשר צופים בסרטונים שלא דרך האפליקציה, כבר כאשר רואים את הסרטונים דרך סנאפצ'ט מתקבלת חוויה מסוג חדש שמזכירה סוג של מציאות מוגברת, כאשר סיבוב הטלפון לזוויות שונות חושף חלקים חדשים מהפריים שנקלט בעדשה.