סנאפצ'ט תפסיק לחלוק הכנסות מפרסום עם שותפות התוכן שלה
בחברה הודיעו על שינוי במודל העבודה במסגרתו ישלמו לגופי תוכן סכום מוגדר מראש ויעברו למכור את שטחי הפרסום בעצמם ולגרוף את כל ההכנסות לכיסם
- בדרך להנפקת ענק: וול סטריט לא מבינה את סנאפצ'ט
- דיווח: סנאפצ'ט בדרך להנפקה לפי שווי של 25 מיליארד דולר
- ווטסאפ בעקבות סנאפצ'ט: הוסיפה אפשרות לשירבוטים ואימוג'יז על תמונות וסרטונים
המודל החדש מפשט את העבודה מול סנאפצ'ט, מבטיח ליוצרי התוכן תשלום ידוע מראש במועד קבוע והופך את שיתוף הפעולה אטרקטיבי יותר עבור שותפים שאינם רוצים להתעסק במכירת מודעות - אבל מצד שני, מגביל את גובה ההכנסות שלהם, דבר שמרגיז חלק מחברות התוכן, לדברי אתר recode. שינוי אחר שמטריד חלק משותפי התוכן הוא שינוי שהחברה ביצעה בממשק האפליקציה ומציג את קטעי הווידיאו והתמונות של המשתמשים ("סיפורים" בטרמינולוגיה של האפליקציה) לפני תכני דיסקבר.
סנאפצ'ט תחיל את המודל החדש גם על סוגי תוכן נוספים מלבד אלו המוצעים דרך "דיסקבר", בהם ערוץ חדש של תכני וידיאו שיכלול תחת השם "סנאפצ'ט שואו" סרטונים מבוימים קצרצרים בנושאים שונים. הפורמט נוסה לראשונה בשבועות האחרונים בסדרת סרטונים בשם "גוד לאק אמריקה" שכלל בין השאר ראיון באורך 9 שניות עם הילרי קלינטון.
המהלך הוא חלק משורה של צעדים שסנאפצ'ט מבצעת לאחרונה, כפי הנראה לקראת הנפקה שצפויה בשנה הבאה, בהם השקת משקפי הצילום "ספקטקלס", שינוי שם החברה ל-Snap Inc, הרחבת פעילות התוכן והפרסום שלה לשווקים נוספים שכללה לדוגמה פתיחת שלוחה בפריז, וביטול פיצ'ר "סיפורים מקומיים" שלא זכה להצלחה.