EatWith הישראלית השלימה סבב גיוס חדש מ-TripAdvisor
הסטארט-אפ הישראלי הקים פלטפורמה שמחברת בין תיירים לבשלנים מקומיים שמארחים אותם בביתם. השירות יוטמע באתר של טריפאדוויזר תחת קטגוריה חדשה ויהיה זמין בשלב הראשון ב-10 ערים בעולם. סכום ההשקעה לא נמסר
אתר הטיולים הגדול בעולם TripAdvisor השקיע בחברת הסטארט-אפ הישראלית EatWith. החברות סירבו למסור את סכום ההשקעה אך הוא ככל הנראה לא משמעותי מבחינת היקף. בסבב הגיוס השתתפה גם גריילוק פרטנרס אשר השקיעה בחברה בסבב הקודם 8 מיליון דולר.
- רן פוליאקין השקיע מיליון דולר בחברת Clkim
- סינרו גייסה 4.7 מיליון דולר במימון המונים כדי להמציא את הרשת מחדש
- בסמר משקיעה בחברת הרכב האוטונומי של בן וולקוב
לצד ההשקעה בחברה הישראלית תשלב טריפאדוויזור את שירות האוכל הישראלי. מזה שנים מאפשרת חברת טריפאדוויזור לתיירים לבצע הזמנת מקום מראש לקראת נסיעה לחופשה, החל מלינה וטיסות ועד לפעילויות ומסעדות. מעתה, עמודי המסעדות של טריפאדוויזור יציעו למטיילים את האפשרות להשתתפות בחוויות אירוח קולינריות תחת קטגוריה חדשה המכונה: "Dine with a local chef", ומשם יוכלו לעבור ל-EatWith כדי להשלים את ההזמנה.
הפלטפורמה של EatWith מאפשרת לתיירים ולמקומיים להתארח אצל בשלנים מקומיים שמארחים ארוחות בביתם או בחללי אירוח מיוחדים אחרים. השירות של EatWith זמין ביותר מ-200 ערים ברחבי העולם ומציע למעלה מ-650 מארחים ב-50 מדינות.
"EatWith מספקת שירות שמאפשר לתיירים לסעוד כמו מקומיים, ואנו שמחים לתמוך במאמציהם דרך השקעה שתאפשר לנו להרחיב את קטגוריית המסעדות שלנו ולהפוך אותה למעודכנת ומובילה אפילו יותר", אמר ברטרנד ג'לנספרגר, המנהל העולמי של ענף המסעדות בטריפאדוויזור ומנכ"ל La Fourchette. "לשבת ולחלוק ארוחה עם מישהו במטבח שלו היא דרך מצוינת לספוג את התרבות המקומית וליצור חברויות חדשות, כך שהחלטנו לשלב את EatWith אל תוך דפי המסעדות שלנו בטריפאדוויזור".
האופציה של EatWith תהיה זמינה באופן מידי באתר האינטרנט של טריפאדוויזור בכל המדינות בו קיים השירות, ותכלול 10 ערים עם השקתה. בהמשך יורחב השירות ויהיה זמין גם באפליקציית הנייד של טריפאדוויזור וכן בערים נוספות.
"למימון שקיבלנו מטריפאדוויזור ומ-Greylock Partners תהיה חשיבות גדולה ביצירת עניין גדול עוד יותר בחוויות האירוח הפופולריות שלנו," אמרה סוזן קים, מנכ"ל EatWith. "היעד שלנו הוא להמשיך את מגמת הדמוקרטיזציה בתעשייה על ידי שידוך בין תיירים הרפתקנים לבין יזמים קולינריים שרוצים לחלוק את התשוקה שלהם לאוכל".
טריפאדוויזור הוא אתר הטיולים הגדול בעולם, עם 350 מיליון מבקרים בכל חודש ו-385 מיליון חוות דעת על יותר מ-6.6 מיליון מקומות אירוח, מסעדות ואטרקציות. האתרים פועלים ב-48 שווקים בכל העולם.
EatWithהיא פלטפורמה חברתית המחברת בין אנשים ברחבי העולם דרך חוויות של אירוח קולינרי ייחודי. החברה הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא מיכלין ושמר שוורץ. ב- 2014 עברה מישראל לסן פרנסיסקו ומשם היא מתנהלת עד היום. בישראל, מנהלת את הפעילות נועם קלינגר. EatWith יוצגה ע"י עורכי הדין איל דיסקין ושירה שלו ממשרד GKH.