נטפליקס הכתה את התחזיות; ההכנסות זינקו ב-32%, הרווח הנקי - ב-75%
חברת הסטרימינג פרסמה את דוחותיה לרבעון השלישי: ההכנסות הסתכמו ב-2.29 מיליארד דולר והרווח הנקי ב-12 סנט למניה - פי 2 מתחזיות האנליסטים. לחברה נוספו יותר מ-3.5 מיליון מנויים ברחבי העולם. המניה זינקה ב-19% במסחר המאוחר
נטפליקס ניצחה את התחזיות: ברבעון השלישי של השנה עמדו הכנסות החברה על 2.29 מיליארד דולר, גבוה מתחזיות האנליסטים שצפו לחברה הכנסות של 2.28 מיליארד דולר. מדובר בעלייה של 31.8%. הרווח הנקי עמד על 51.52 מיליון דולר - זינוק של 75% לעומת הרבעון השלישי של 2015. מדובר ברווח של 12 סנט למניה - פי 2 מתחזיות האנליסטים.
- נטפליקס עוברת לקולנוע
- דיסני במסע קניות: אחרי מו"מ עם טוויטר, עכשיו היא במגעים לרכישת נטפליקס
- בועת תוכן לפניך: האם נטפליקס תחסל את הטלוויזיה?
מרבית ההכנסות - 1.3 מיליארד דולר - הגיעו מפעילות שירות הסטרימינג של נטפליקס בארה"ב. 853 מיליון דולר נוספים התקבלו מפעילות שירות הסטרימינג בשאר העולם ויתרת ההכנסות הגיעה מאפיקים משניים, כמו שירות השכרת ה-DVD של החברה או מכירת תכנים מקוריים לשידור בפלטפורמות אחרות. עם זאת, פעילותה הגלובלית של נטפליקס עדיין לא רווחית והיא הסבה לה הפסדים בסך 69 מיליון דולר. הרווחים הנאים בארה"ב (בסך 475 מיליון דולר) קיזזו הפסד זה.
קנייה חזקה | קנייה | המתן | מכירה | מכירה חזקה |
מספר המנויים של החברה עומד של 86.74 מיליון, מתוכם 83.28 מיליון מנויים משלמים, עלייה של 4.3% ו-4.2% בהתאמה לעומת הרבעון השני של השנה (מספר המנויים לא מושפע מתנודות עונתיות, לכן הנתון הרלוונטי להשוואה הוא הרבעון הקודם ולא הרבעון המקביל בשנה שעברה). בארה"ב הוסיפה החברה 370 אלף מנויים חדשים, 70 אלף יותר מתחזיות האנליסטים. בשאר העולם נוספו לנטפליקס 3.2 מיליון מנויים חדשים, לעומת תחזיות אנליסטים ל-2 מיליון מנויים חדשים בלבד.
בזכות נרקוס
"ברבעון השלישי, ההכנסות הרבעוניות משירות הסטרימינג עברו את ה-2 מיליארד דולר בפעם הראשונה (גידול שנתי של 36%)", אמרה החברה בהודעה שפרסמה. "זאת, הודות לתוכן מקורי חזקו כמו Stranger Things והעונה השנייה של Narcos". החברה ציינה שבמהלך 2017 היא עתידה לשדר אלף שעות של תוכן מקורי, לעומת 600 שעות בשנה הנוכחית.
ברבעון הרביעי של השנה צופה נטפליקס שההכנסות משירות הסטרימינג יעמדו על 2.34 מיליארד דולר והרווחים מהפעלת השירות יגיעו ל-440 מיליון דולר. מספר המנויים של החברה עתיד להגיע ל-91.94 מיליון איש, 87.78 מיליון מתוכם מנויים בתשלום.