פייסבוק משיקה את Workplace ונערכת להשתלטות על השוק העסקי
הרשת החברתית החדשה שמיועדת לסביבה הארגונית זמינה מעתה לכל דורש. בחברה מתכוונים לגבות לראשונה תשלום על השירות במתכונת של תעריף חודשי לכל עובד שיתחבר למערכת. השירות מציע מספר כלים ייחודיים ונקי לחלוטין מפרסומות
- פייסבוק מקבלת 11 מיליון ליש"ט החזר מס בבריטניה למרות עלייה בהכנסות
- תביעה בבריטניה עשויה להוות תקדים משפטי שיטיל על פייסבוק אחריות לשיימינג
- רוצים להשתתף באירוע? פייסבוק משיקה אפליקציה ייעודית בנושא
החברה שחררה מעט נתונים על היקף השימוש בשירות עד כה - כ-100 אלף קבוצות עבודה נוצרו במסגרתו, כאשר המדינות בהן הוא זכה לפופולריות הרבה ביותר הן ארה"ב, בריטניה, צרפת, נורבגיה והודו. לטענת החברה, לא פחות מ-60 אלף חברות פנו בבקשה להצטרף לבטא, כאשר בין הלקוחות שכבר עושים בו שימוש אפשר למצוא את דנונה, סטארבקס, בוקינג.קום, לצד מלכ"רים בינלאומיים כמו ארגון אוקספאם או גופים ממשלתיים כמו החברה הטכנולוגית הממשלתית של סינגפור.
עד כה ניתן וורקפלייס ללא תשלום ללקוחות שהשתתפו בבטא, אבל מעתה השימוש במערכת יהיה כרוך בתשלום דמי מנוי - 3 דולר למשתמש לחודש במקרה של חברה המחברת עד אלף עובדים לשירות, 2 דולר כאשר מספר העובדים נע בין אלף ל-10 אלפים, ודולר אחד לחודש למשתמש אצל חברות עם יותר מ-10 אלפי משתמשים.
עם Workplace by Facebook פייסבוק נכנסת לשוק בו כבר פועלות לא מעט חברות, בראשן סלאק, מיקרוסופט המציעה את מערכת העבודה השיתופית Yammer, הסטארט-אפ Jive ואחרות.