טוויטר פתחה את Moments לכלל המשתמשים
שנה לאחר שהושק, פיצ'ר מומנטס זמין גם למשתמשים מן השורה שיכולים כעת לאגד מספר ציוצים תחת נושא מסוים ולשתף אותם בפיד בלחיצת כפתור
- מחפשת מושיע: טוויטר נאבקת על הזכות לצייץ
- אחרי גוגל: גם דיסני שוקלת לרכוש את טוויטר
- האם שינוי הכיוון של טוויטר הגיע מאוחר מדי?
עד כה סיפקה יצרה טוויטר חלק מהמומנטס בעצמה, ואת חלקם סיפקו שותפי תוכן כגון באזפיד, אנטרטיינמנט וויקלי, פוקס ניוז, גטי אימג'ס "הניו יורק טיימס", "וושינגטון פוסט" ואחרים, כאשר משתמשים מהשורה יכלו רק לצרוך אותם פאסיבית. בארה"ב ובמספר מדינות נוספות ניתן היה לצפות בהם דרך מסך מיוחד שריכז אותם, כאשר בישראל ניתן היה לראות ולשתף ציוצים שמשתמשים שיתפו בפיד, ללא גישה למסך המרכזי.
כדי ליצור מומנט חדש, המשתמשים יצטרכו ללחוץ על כפתור חדש בפינה הימנית העליונה של המסך, לבחור תמונת קאבר (שמוצגת כאשר משתפים אותו בפיד או מאמבדים אותו) ולהוסיף את הציוצים השונים שירכיבו אותו, באמצעות חיפוש חופשי או הדבקת כתובות הציוצים. לאחר הפרסום מוצע ציוץ בפורמט גנרי שמקדם אותו.
הצעד הוא חלק מסדרת מהלכים של טוויטר שנועדו להפוך את השירות מרשת חברתית לפלטפורמה שמאפשרת לאנשים לצרוך ולשתף חדשות ותכנים הסובבים סביב אירועים אקטואליים, כגון השידורים החיים של משחקי הפוטבול שמועברים בטוויטר, והסכמי תוכן עם גופי מדיה שונים.