בונז'ור סנאפצ'ט: המשרד הראשון של החברה מחוץ לארה"ב הוקם בפריז
החברה חתמה על שורה של הסכמי שיתוף פעולה עם גופי תקשורת צרפתיים ותתחיל ליצור לראשונה תוכן בשפה נוספת שיוצג במסך "דיסקבר", אחד ממקורות ההכנסה העיקריים באפליקציה
- כולם רוצים להיות סנאפצ'ט: גם בווטסאפ ניתן להוסיף שרטוטים וסטיקרים לתמונות
- סנאפצ'ט פחות דיסקרטית: תציע פרסומות המבוססות על ניטור התנהגות
- סנאפצ'ט מעוניינת לרכוש אפליקציית חיפוש בעסקה בשווי 110 מיליון דולר
פיצ'ר דיסקבר, שכלול באפליקציה מאז תחילת 2015, מציג תכנים שנארזו במיוחד עבור סנאפצ'ט מגופי תוכן כמו נשיונל ג'אוגרפיק, באזפיד, CNN, ערוץ הספורט ESPN ו-MTV ולטענת החברה זוכה ל-100 מיליון משתמשים בחודש, מתוך 150 מיליון באפליקציה בכלל. תכני דיסקבר הם אחד ממקורות ההכנסה העיקריים של החברה.
המהלך עשוי להיות חלק מההתארגנות של סנאפצ'ט לקראת הנפקה קרובה, שעשויה להתרחש על פי דיווחים לא רשמיים במחצית השניה של 2017. נראה כי החברה מנסה להגדיל את הכנסותיה ולצמצם הוצאות על פיצ'רים פחות פופולריים, כמו פיצ'ר "סיפורים מקומיים" שבוטל ו-15 עורכיו פוטרו.
השלוחה הצרפתית תחל לפעול בתחילת אוקטובר ותנוהל על ידי עמנואל דוראנד, בתפקידו הקודם סגן נשיא בחברת וורנר. לחברה יש כיום כ-8 מיליון משתמשים בצרפת.