טוויטר מחשבת מסלול מחדש: שילוב תוכן חיצוני לא יכלל במספר התווים
החברה מנסה למתג מחדש את השירות כפלטפורמת תוכן וחדשות ורוצה לעודד את המשתמשים לשתף תכנים נוספים כמו קבצי מדיה, סקרים ותמונות ולשם כך לא תכלול אותם במניין 140 התווים
- טוויטר נלחמת בדאעש אבל מתעלמת מהניאו נאצים
- המלחמה על הווידיאו: טוויטר תחלוק את רווחי הפרסום עם המשתמשים
- טוויטר מבקשת מהמשתמשים להפוך את התמונות שלהם לפרסומת
עד כה, בעת ציוץ-מחדש של ציוץ אחר או הוספת תוכן כגון תמונה, גיף, סרטון או סקר, הורידה טוויטר 24 תווים ממספר התווים המקסימלי של הציוץ, כך שלמשתמש נותרו 116 תווים פנויים בלבד לכתיבת הטקסט שלו. בנוסף, כאשר תויג משתמש אחר בציוץ, קוצץ מספר התווים שמרכיבים את שם המשתמש שלו ממספר התווים הפנוי. מעתה ניתן יהיה להשתמש בכל 140 התווים גם בסיטואציות אלו.
על פי דיווחים שונים, טוויטר שקלה בחודשים האחרונים שינוי רדיקלי הרבה יותר - הסרת מגבלת התווים לחלוטין או הרחבתה למספר גבוה הרבה יותר - אבל כפי הנראה גנזה אותו לאחר התנגדות קשה מצד משתמשים רבים שראו בשינוי כזה מהלך שיחריב את אופי השירות ואיימו לעזוב אם הוא יבוצע. לפני שנה הסירה טוויטר את מגבלת 140 התווים מההודעות הפרטיות בשירות, פיצ'ר זניח יחסית שזוכה לשימוש מועט.
בשבועות האחרונים נמצאת טוויטר בעיצומו של שינוי כיוון מהותי, שיצמצם את מקום השירות כרשת חברתית ויהפוך אותו לפלטפורמה שמשלבת שיחה עם צריכת וידיאו וחדשות. בין היתר החברה חתמה על חוזים להעברת שידורים חיים עם שורה של גופים (כמו ליגות ה-NBA וה-NFL) ושינתה את הקטגוריה שלה בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל ממדיה חברתית לחדשות.