כמות מול תדירות: על התחרות בין פייסבוק פלייסס לפורסקוור
לפי הערכה שמפרסם ה"ביזנס אינסיידר", 30 מיליון איש כבר ניסו את שירות המיקום של פייסבוק - פי 7.5 מהמתחרה. למרות זאת, מוקדם להספיד את פורסקוור: המשתמשים שלה הרבה יותר פעילים
לפי הערכה שפורסמה במגזין העסקים המקוון "ביזנס אינסיידר", כ-30 מיליון איש כבר ניסו את פייסבוק פלייסס, כחודשיים וחצי
אלא שלמשוואה הזאת נכנס נתון מעניין נוסף: תדירות השימוש. ה"אינסיידר" בדק שלושה מקומות בניו-יורק במשך חמישה שבועות, כדי לראות כמה משתמשים של פורסקוור יבצעו אליהם צ'ק-אין (יודיעו באמצעות השירות שהם הגיעו לאותם מקומות), וכמה יודיעו על הגעתם בפייסבוק פלייסס. התוצאות היו חד משמעיות: הרבה יותר צ'ק-אינים מצד משתמשי פורסקוור.
הכותבים מציינים שייתכן שהנתונים נובעים גם מכך שפורסקוור התחילה את דרכה בניו יורק, וייתכן שהתושבים עדיין שומרים לה חסד, בניגוד למי שמתגוררים באזורים אחרים בארצות הברית. אלא שהפער המובהק בכמות הצ'ק-אינים בהחלט עשוי להעיד על כך שמשתמשי פורסקוור פשוט פעילים בה יותר. בראשית החודש דיווח "טקראנץ'" שפייסבוק קיבלה פטנט על שירותים מבוססי מיקום, דבר שעשוי לסייע לה מאוד מול מתחרותיה, אך לפי שעה לא ידוע על שימוש שעשתה בכך הרשת החברתית.
בתוך כך, לפי ידיעה שפורסמה הלילה (שבת) ב"טקראנץ'", פייסבוק מקבלת לשורותיה את אחד ממפתחי שירות המפות של גוגל, "גוגל מאפס": לארס ראסמוסן, שגם היה מעורב בפיתוח הפרוייקט הכושל "גוגל וייב", עזב השבוע את ענקית החיפוש באופן רשמי, וצפוי להצטרף לרשת החברתית. פייסבוק וגוגל לא אישרו את הידיעה.