חילופי הנהלה בטוויטר: המנכ"ל העוזב יתמקד בפיתוח המוצר
עם השקת הממשק החדש של שירות המיקרו-בלוגינג הודיע אוון וויליאמס, ממייסדי השירות, כי יעזוב את תפקיד המנכ"ל. המחליף: דיק קוסטלו, ששימש עד כה כסמנכ"ל התפעול
בהודעת העזיבה שפירסם, מסר ויליאמס כי אופי החברה והתנהלותה השתנו מאז שנכנס לתפקיד: לדבריו, טוויטר הפכה מחברה בת 20 עובדים המתמקדת בצמיחה ובהגדלת בסיס המשתמשים, לחברה שבה 300 עובדים ומאות מיליוני משתמשים, המתמקדת בתפעול תשתיות רחבות ומציאת מודלים כלכליים. לדברי ויליאמס, הוא מעדיף להתמקד מעתה בפיתוח המוצר, וישתף פעולה עם סמנכ"ל המוצרים, ג'ייסון גולדמן, בקידום פלטפורמת המיקרו-בלוגינג והרחבתה לתחומים חדשים.
קוסטולו, שתואר כ"מנהל מקצועי", הצטרף לחברה לפני כשנה והחל לנהל את התפעול השוטף שלה - מטלה שעל פי דיווחים שונים לא עמדה בראש סדר העדיפויות של המייסדים, אשר מעדיפים להתמקד בהוספת יכולות חדשות למוצר, בעוד קוסטולו יתמקד בהגדלת הרווחים.
בשבוע האחרון נוסף בטוויטר שירות "חשבונות מקודמים" שמיועד ללקוחות עסקיים, ומאפשר להם להגדיל תמורת תשלום את חשיפה לחשבון מסוים. כמו כן משלבת כעת טוויטר תכנים פרסומיים גם בתוכנות צד שלישי שדרכן ניתן להשתמש בשירות, דוגמת hotsuite: מהלך זה יאפשר לטוויטר להרוויח מהצגת פרסומות עבור משתמשים שאינם עובדים עם האתר twitter.com עצמו.