טוויטר עובר מתיחת פנים
שדרוג משמעותי לאתר המיקרו-בלוגינג: יאפשר לצפות בסרטונים ובתמונות, לעקוב אחר תגובות וכן לציין במפה מהיכן נשלח הציוץ. על פי מייסדי האתר, השירות משמש כיום כ-160 מיליון גולשים פעילים
מייסדי טוויטר ערכו אמש (ג') מסיבת עיתונאים, ובה הציגו כמה שינויים משמעותיים בעיצוב האתר ובאפשרויות השימוש בו. השינויים החלו אצל מספר מוגבל של משתמשים והם צפויים להגיע בהדרגה לכלל המשתמשים בתוך כמה שבועות.
ויציג למשתמש שני עמודים, זה בצד זה. השינויים העיקריים הם שמעתה הקלקה על ציוץ תציג מידע רלבנטי לו, כגון תגובות לאותו ציוץ – פיצ'ר שמשתמשי טוויטר מבקשים זה זמן – כמו גם מידע על כותב הציוץ, ובמקרה שהכותב חלק את המקום שבו הוא נמצא, גם מפה המציינת את המקום.
העיצוב החדש של טוויטר אמור להיראות יותר כמו אפליקציה,
פיצ'ר חשוב שני הוא היכולת לראות תוכן מועשר – תמונות, סרטונים ומוזיקה – ישירות מתוך טוויטר. ציוץ שמכיל קישור לתוכן מועשר יאפשר מעתה לצפות בו ללא הצורך להקליק על הקישור ולעבור לאתר אחר. לשם כך, הגיע טוויטר להסכמי שותפות תוכן עם מספר גדול של אתרים, ביניהם Twitpic, שירות התמונות הפופולרי בטוויטר, יוטיוב, פליקר, DeviantArt ואחרים. העיצוב החדש יאפשר למשתמש להמשיך ולקרוא ציוצים קודמים תוך כדי גלילת העמוד כלפי מטה, ללא צורך ללחוץ על כפתור "more".
במהלך מסיבת העיתונאים ציינו מנהלי החברה כי במהלך השנה האחרונה הכפיל טוויטר את נפח התעבורה בו, וכעת הוא משרת כ-160 מיליון משתמשים פעילים. מדי יום נשלחים כ-90 מיליון ציוצים, שכרבע מהם מכילים קישורים. 90% מהמידע שבטוויטר הוא פומבי. מהנהלת טוויטר נמסר כי להערכתם, שינויים נוספים שערכו ימעיטו את מספר הפעמים שבהן אתר טוויטר נופל – תופעה שזכתה לכינוי Fail Whale. החברה ערכה ניסויים בעיצוב החדש של טוויטר מאז חודש יולי, לדבריה בהצלחה. ביקורות ראשוניות על העיצוב החדש, כפי שהוצג, היו חיוביות בכללן.