גוגל משקיעה בחברת פרסום מותאם-אישית לטלוויזיה
תשקיע בין 10 ל-15 מיליון דולר בחברת Invidi, המשתמשת במידע דמוגרפי ובנתוני היסטוריית הצפייה של הלקוחות כדי להתאים להם את הפרסומות שיקבלו
הטכנולוגיה של אינבידי מתבססת על ניתוח המידע המתקבל מממירים דיגיטליים חכמים (Digital Set-top boxes), ובניית פרופיל של בית-אב על פי היסטוריית הצפייה. החברה משתמשת במאגר נתונים סטטיסטי כדי לפלח את בני המשפחה על פי גיל, מין ורמת הכנסה, נוסף למידע גיאוגרפי, ומשתמשת בנתונים אלה כדי להתאים להם את הפרסומות. החברה מדגישה כי לא נאסף מידע אישי מזהה על הצופים, אלא רק נתונים סטטיסטיים אנונימיים.
האינטרס של גוגל להשקיע באינבידי נובע מעסקה קודמת שלה עם חברת שידורי הלווין DISH Networks, אשר לפיה גוגל תהיה אחראית למכירת שטח הפרסום בשידורי הרשת. על פי בלוג עסקי הטכנולוגיה Business Insider, גוגל שקלה לבטל את עסקת הפרסום עם DISH עקב הצלחה מוגבלת במכירת הפרסומות, אך בחרה במקום לשפר את איכות הפרסומות והצלחתן באמצעות הטכנולוגיה של אינבידי, אשר תשולב בממירים הדיגיטליים של DISH.
בנוסף לגוגל, משקיעות באינבידי גם מספר חברות אחרות, ביניהן מוטורולה ו-GroupM, חברת הפרסום והמדיה הגדולה בעולם. בנוסף להשקעתה של גוגל, מסתכם סבב הגיוסים של אינבידי ב-23 מיליון דולר.