הוול סטריט ג'ורנל: גוגל מפתחת מנוע חיפוש בטלוויזיה
על פי הדיווח, ענקית האינטרנט במגעים עם חברת הלוויין האמריקאית Dish Network, במטרה לספק ללקוחותיה כלי לחיפוש תוכן בשידורי וידיאו, שישולב בשירות הפרסומות בטלוויזיה - Google TV Ad
האם גוגל נכנסת לעסקי הטלוויזיה? הוול סטריט ג'ורנל דיווח אמש (ב') כי ענקית החיפוש נמצאת במגעים עם חברת הלוויין האמריקאית Dish Network, במטרה לספק ללקוחות החברה כלים לחיפוש תוכן טלוויזיוני. על פי הדיווח, השירות נמצא כעת בשלבי ניסוי. נציגי Dish Network סירבו להגיב ואת תגובתה
של גוגל אי אפשר היה לקבל עד מועד פרסום הידיעה.
Dish Network מספקת שירותי טלוויזיה ללקוחותיה באמצעות "קופסת-על" (Set Top Box), מכשיר המתחבר לטלוויזיה ומממיר סוג אות אחר – חיבור רשת, לעתים קרובות – לשידור וידיאו. שיתוף הפעולה בין גוגל ובין החברה אמור לאפשר ללקוחות לחפש תוכן טלוויזיוני לצפייה, משידורי Dish Network כמו גם מיוטיוב ואתרים אחרים. השירות מאפשר למשתמש גם לבצע התאמה אישית של רשימת התוכניות. חלק מהפונקציות של קופסאות-העל של Dish Network משתמשות במערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל.
על פי הידיעה של הוול סטריט ג'ורנל, גוגל חותרת לשלב את שירות החיפוש החדש בשירות מכירות הפרסומות בטלוויזיה שלה (Google TV Ad) תוך התאמת הפרסומות לתוכן שחיפש המשתמש בעבר. שירות הפרסומות בטלוויזיה של גוגל הושק ב-2007 ונתקל בקשיים, ובעבר הובע חשש כי גוגל תסגור אותו – כפי שסגרה שירותי פרסום בעיתונות וברדיו, שלא הניבו את ההכנסות המתבקשות.